3D-s Munkáink


#1

Üdv mindenkinek!

Gondoltam egy külön Topic-ra ahol megoszthatnánk egymással, azok akik csináltak már ilyet - mint kreatív központ, avagy ihlet centrum :slight_smile: - Gondolok itt különféle 3D-s modellezésre, akár karakterek, objektumok, pályák, épületek, stb.
Hasonlóan mint a Rajzos topic, csak itt mindenféle virtuális 3d-s dologról lenne szó, remélem látunk sok szép és érdekes, kreatív alkotásokat! :wink:


3D Workshop
#2

Kezdeném a sort, amennyiben nem gond :stuck_out_tongue:

Pár ízelítő kép a Quake-3as időszakomból ( Defrag mód ) - teljesen kész, publikált pályák.






#3

Én még nagyon régen “játszottam” 3D-vel, de csak abszolút tanulás/gyakorlás jelleggel, azóta nem nagyon volt időm ezzel szórakozni, csak munkához csináltam néha egyszerűbb dolgokat… ezek voltak az utolsó alkotások, 3D Studio:


#4

Örülök, hogy van ilyen topik. Én is egyetemi éveim óta nagy előszeretettel használok 3D modellező és látványtervező programokat, főként, hogy hasznos segítség egy egy megtervezett épület prezentálásánál ha a tervrajzok mellett bemutatok pár ilyen képet is. Próbáltam sok minden programot de nekem a Cinema 4D + Vray és Photoshop jött be, az autodesk termékeivel általában meggyűlt a bajom :smiley: ( no offense, nekem nem bejövős )

Megosztanék veletek pár egyetemi éveim alatt készült alkotást, a mostaniakat sajnos céges okok miatt nem mutathatom meg a nagy világnak. Az itt látható képek CInema 4D + Vray-el készültek és minimális PS a kontrasztok miatt.



Illetve most még gondolkodom, hogy a Unreal Engine-t megtanulni erre a célra, ahogy láttam @korinho23 használja is, így lenne hozzád kérdésem, hogy mennyire bonyolult a kezelése ha látványtervezés a cél ?


#5

@mice0007 Ha én gyakorlás/tanulás jelleggel hasonlókat tudnék csinálni örömömben táncot járnék. Ezek nagyon jók.
@ghodyl A tieid pedig olyanok, hogy simán fotónak is lehetne mondani őket. Gyönyörűek lettek. :slight_smile:


#6

Én most fogtam neki a CAD programok titkainak elsajátításának, tanítják a suliban. Nagyon szép munkák én is elküldöm majd az első műveim.


#7

@DanX27 Kösznöm :slight_smile:
@ruslan1355 Érdeklődve várom őket
Kíváncsi vagyok a többiek munkáira, remélem egyre többen csatlakoznak majd a Topikhoz


#8

Haha köszi, én kritikusabb vagyok, lenne még hova fejlődni de talán majd lesz időm egy kicsit 3D-zni is…


#9

Sziasztok,

@ghodyl

Az Unreal Engine teljesen mas mint a Vray & Corona render. Leginkabb a material felepitese. Az unreal PBR (physically based rendering)-et hasznal. Tehat a feny a fizikan alapszik. Mig a Vray egy Ad-Hoc jellegu render.
Egyebkent atszokni,illetve beletanulni szerintem nem annyira nehez ha jartas vagy a 3dsmax-vray comboban. Persze azert rengeteget kell utana olvasni mire az ember kapisgalja,hogy mirol is van szo. En javaslom az Unreal-t mindenkeppen. Mar csak azert is mert tobb mint valoszinu hogy ez a jovo. Ha osszehasonlitod a Vray-t es az Unreal-t az utobbi az abszolut Real Time renderre kepes. Mig a Vray egyenlore nem.

Egyebkent a Chaos Group bejelentette,hogy jonni fog Vray plugin az Unreal-hez,tehat azert latjak ok hogy a Realtime technologia a jovo.

Annyiran nem akarok elterni a tematol, csak par dolgot javaslok:

Unreal Engine 4 hivatalos dokumentacio
Youtube Unreal Engine 4 tutorials.

En is innen tanulgattam es a mai napig tanulom, kovetem folyamatosan, hiszen hasznalom a munkamhoz. A dokumentacio nagyon sokat segit, atlathato es ertheto nyelven van leirva.
Szoval ha van ra idod csak batoritani tudlak,hogy foglalkozz vele.
Kiegesziteskent annyit meg hogy ajanlom az Unreal melle a Substance Painter-t es a Designert. Az egyik egy modell texturazo program, mig a masikkal texturakat tudsz kesziteni szinte barmilyent. ( Tapasztalatbol mondom,hogy szinte elengedhetetlen legalabb a Substance Designer hasznalata ha mar az Unreal-t akarod nyustolni.)

Par kep az Unreal-ből. ( Nem nagy munka,itt csak a Shadereimet teszteltem vele).

( Errol a keprol egy kis info. Csak texturat hasznaltam semmi mast. Parallax Mapping Method

Illetve talalsz meg a csatornamon par videot az Unreal Engine-rol. ( http://bit.ly/2fJfl6k ) (**Nem tudom,hogy lehet-e youtube csatornat,reklamozni, vagy linkelni, ha nem akkor majd a modik toroljek.)

Ha van kerdesed, szivesen segitek ha van idom. :slight_smile:

Udv.:

Adam


#10

Wow, a material készítés tényleg elég furcsa, de eléggé hasonlít az octane-hez amit próbáltam cinemában. Igen a vray képes GPU renderre, de az se teljesen real time. Szuper ránézek majd mindenképp, mert nagyon tetszik hogy realtime megy dolog, elég nagy fegyvertény, ellenben, mennyire vehető észre a motor limitáltsága, vagy ez például ilyen látványervezésnél nem igazán van jelen ?


#11

Sziasztok

Az én projektem inkább méretében tekintve mondható szépnek mivel egy várost kezdtem el lemodellezni a GTA Sand Andreas mapjának kicseréléséhez és emiatt a textúrák részlete nem a legminőségibb. Ráadásul a Google utcakép anyagát használom fel nagyrészt a modellek textúrázásához, hogy minél jobban visszaadja a valóságot.


#12

Sziasztok,

Volt nemi idom,es befejeztem az egyik szemelyes munkamat. Probaltam minden tudasomat beletenni, ami 2 eve alatt ragadt ram. :slight_smile: Hogy ne legyen unalmas,es egyhangu, jo par dologgal kiegeszitettem. Ezt lathatjatok majd a demo-ban is.

[ Demo Keyboard Controls: Mozgas : WASD, Interakcio az objectumokhoz : Bal Egergomb, Modify Panel : Tab Gomb, Photoshoot menunel pedig a jobb egergombbal tudjatok a kamerat mozgatni.]
Szoftver amikben dolgoztam : 3dsmax, substance designer, UE4

4K 60FFPS Cinematic Movie :

Facebookon itt erhettek el : https://www.facebook.com/AdamKormendiArchVis/

Itt letudjatok tolteni a demot: (Only Windows) : https://we.tl/t-4tOMim6Ihu

Illetve némi képet is csatolok ide :

Spoiler

Udv.:

Adam


#13

@Xlaviam Hogy áll a project? :smiley: Egyébként képek alapján eléggé hű a játékhoz a textúra minősége.