Anthem vip demo vélemények


#1

anthem-600x300
Arra vagyok kíváncsi hogy kinek milyen volt ez a VIP demó, tetszett vagy sok olyan dolgot vedtetek észre amin javítanátok az anthemben? Pl: az írányítás amit ha jól tudom terveznek is megváltoztatni a végleges gameben. De az érdekelne van-e más dolog ami zavart titeket benne?


#2

Nekem sajnos csak 3-4 órára volt időm de amiket haverokkal leszűrtünk azok a következők

  • Víz alatt borzalmas az irányítás, annyira nagy a sensitivity , hogy az valami borzalom…javítani kellene
    -Kéne egy Mini Map, ahol legalább a társainkat látjuk
    -átláthatóbb menürendszer
    -rengeteg bugfix-sokszor kifagy a menü, optimalizálatlan a játék
    -jó lenne ha lehetne pingelni
    -későbbiekben a pálya bővítése elengedhetetlen lesz ahogy a különböző közös questek is , mert ahogy hallani lehet,nem sok változatosság lesz eleinte

Ha folyamatosan érkezni fog content a játékhoz akkor nem lesz baj de könnyen a destiny 2 sorsára juthat.


#3

Nekem első nagyon furcsa volt az irányítás (egér-billentyűzet). Aztán az options-ben finomhangoltam picit a különböző szenzitivitásokat, úgy már játszható lett. Maga a gunplay és a repülés nagyon tetszik. Iszonyat szabadságérzet van és nagyon akciódús a harcrendszer. Legalábbis érzetre. Állandóan dodge-olni kell.

Összességében nekem teszett ez a két nap, én biztos, hogy megveszem, ezzel is támogatva a BioWare-t és a játékot. Attól viszont félek, hogy ha ez a 6 hetes build ennyire bugos, akkor mi lesz 3 hét múlva. Ez inkább volt egy early closed beta mint egy publikus demó (igazából csak az nem jutott be aki nem akart, minden fórumon osztogatták a meghívókat).


#4

Mindenben egyetértek veled! Annyival kiegészíteném, hogy nekem most még “üres” a világ, remélem javítanak ezen is.


#5

Nekem összeségében tetszett (bár én elég hype voltam ezzel kapcsolatban), olyan lett első ránézésre amilyenre vártam így én előrendeltem mert bizakodó vagyok. Természetesen voltak elég nagy hibák amit fentebb már említettek, ebbe nem is tudok belekötni de ha jól tudom ez egy elég régi build ugye. Bár így meg érthetetlen, hogy akkor miért ezzel akartak bevonzani a játékba :smiley: Egy szó mint száz, ha megjelenéskor stabil lesz a game és az is marad plusz teletömik tartalommal akkor sok órára le fog kötni és élvezni is fogom. Reménykedjünk a legjobbakban :slight_smile:


#6

Ha 100-200 órát bele lehet tenni unalom nélkül akkor már megérte!


#7

Kicsit offolok, de azért k* nevetséges elvárás ez amit leírtál. Értem, hogy várod, értem, hogy bizakodsz, stb. De erről az utolsó hozzászólásodról felszínre kerül belőlem némi "namenjünkapcsába" érzés a játékosokkal kapcsolatban… Ha 100-200 órát unalom nélkül bele lehet tolni már megérte? 60 EUR-ról beszélünk. Ne értsd félre, nem is igazán neked szól a dolog. Hanem egy nagyon jellemző megnyilvánulás ez a mai játékosokra nézve és szerintem nagyon jó személtetője annak, hogy a játékiparban fellelhető problémák és botrányok rohadtul nem csak a kiadókon múlnak. Mit is akarunk? 200 óra gémpléjt, no bug, no mikrotranzakció, no lootbox, folyamatos support, life game service… És van pofánk (ismétlem, tényleg ne vedd személyesnek) hisztizni szinte minden nagyobb cím esetében… Emberek, kb. 4-5 mozizás áráról beszélünk… Az jobban megéri?.. És meg sem említem, hogy az összes fejlesztőnek az anyja pcs*ját, mert nem megy a játétékuk full grafon, az 5 éves procimmal, a 4 éves VGA-n és 8 gb rammal…

És tényleg bocsi az offért. De elképesztően idegesít nagyon sok jelenség. Lassan olyan szinvonal van 1-2 játékos újság/oldal/fb csoport kommentfalán, mintha egy politikai oldalon bedobnám, hogy Orbi vagy Gyurcsi… Na de órákat tudnék erről írni, úgyhogy abba is hagyom…

ON! Az említett problémák közül szinte semmi nem merült fel nálam az alfában. És személy szerint az optimalizálatlanságra sem panaszkodnék, 1080p ultrán soha nem droppolt 60 alá és 70-80 fps körül volt az átlag (1070 ti, 16 gb ram, ryzen 5 2600). Értem én, hogy sokaknak fáj a 4k és a 1440p, de ha jól rémlik a legutolsó Steam-es felmérés, kb. a játékosok 5%-a játszik 1440p-ben, vagy fölötte, úgyhogy valahol érthető ha nem erre a szegmensre fókuszálnak optimalizáláskor, bár ez nyilván nem vígasztalja azt, aki 8-900k.kat költ el gépre.
Továbbra is abban reménykedem, hogy a sztori szórakoztató lesz. Ha egy 20 órányi minőségi single player élményt kapok, már megérte… :wink: De amit kb. várok, az az, hogy végre kapjunk egy élvezetes, izgalmas és minőségi single-t tartalmazó Destiny játékot, ha már a Destiny fejlesztői ezt képtelenek megvalósítani. Annyi nekem már kiderólt, hogy a harc részével nem lesz baj.


#8

Tökéletesen egyetértek a 20 órával. Egy multis játéknál nálam is kb ott a lélektani határ. Ha annyi mókát adott nekem akkor már megerte. És sztem ezzel nem lesz gond mert már most jól szórakoztam 2.5 órát :slight_smile:


#9

No para, nem sértettél meg. Én az Online részére gondoltam, hiszen 4-es teambe lehet nyomni, a sima story engem nem igazán köt le. Egy R6-ba vagy Pubg-ba beletoltam 4-500 órát és előbbit még mindig nem untam meg. Hülye példa de Fifa 19 szintén :smiley: , mert el lehet veszni az online részén. Engem hidegen hagy, de ott a Lol, ami full ingyenes és több ezer órát bele tolnak vagy egy Rocket League (tudom más műfaj de akkor is, ebben a műfajban bőven meg van az a faktor, hogy elmerülj benne hosszú távon). Én egy viszonylag friss setuppal toltam, 4k monitor-1440p-ben és ha már mediumon voltam olyan droppokat tolt a játék , hogy csak lowon tudtam látni , hogy mi is történik. i5-8600k,16gb ram, Vega 56 OC . Szóval valószínűleg az amd-t nem csipázza még a játék.


#10

Miért mi a Destiny 2 sorsa? Elég nagy a playerbázis a Forsaken óta.

Egyébként a gameplay egészen élvezhető, néhol kicsit Warframe sebességű már már, legalábbis az interceptorral. Amúgy valóban sok a hasonlóság a D2-vel, csak vertikálisan kibővítve “open world”.
Ami játékot kiemelhetné a D2-höz képest, azok a story missionök. Ha ugyanaz lesz, hogy kapunk egy 5-10 órányi tartalmas sztori gameplayt majd megy a grindfest csalódás lesz sokaknak. A D2-ben különösen nagy probléma, hogy a grind kifejezetten ugyanaz pár mission megismétlése más modokkal. Bár itt már most belefutottam olyan sidequestbe ami egyedi volt (egyenlőre), de sztori nem volt hozzá, sablonosan egy freelancer bekiabálja hogy segíts (no meg kommentál a navigátor), aztán mehet a gyepálás. Az több mint valószínű, hogy nem lesz ME/DA mélységű storyline végig, de már az Andromedaban is sokan panaszkodtak a sarkibolt szintű sidequestekre, remélem ebből azért tanultak valamit.

Mechanikára van még mit finomítani, valóban a vízben forgolódás totális katasztrófa, de a repkedés már már egészen kezelhető.
Egyenlőre a fegyverek nem igazán hatásosak részemről, legalábbis az ability-khez képest nagyon gyengék.
Felszínközeli mozgással vannak bajok néha, amikor vertikális eltérések vannak. Csúszkál a karakter és csúszás közben lőni, abilityt használni nem lehet, elugrani is nehezen és közben természetesen kapod az ívet.
Általánosságban a harcrendszere elég jó a FB-nak, bár ez már az MEA-nál is látszott, hogy alkalmas lesz függőleges irányú mozgás közbeni akcióra is. Bár sajnos itt az interceptor chargeolása bugos (vagy rosszul kivitelezett szimplán), mert függőleges pozíció eltérés esetén sokszor alá/felé érkezik a karakter.

Szvsz már csak arra vagyok kíváncsi, mennyire lesz erős az RPG eleme a játéknak, csak mert lenne egy erős single player bázisa is az biztos, de valahogy úgy érzem inkább csak bevezető jellegű lesz a sztori és a multis grindokon lesz a fókusz. Eleve már az is necces részemről, hogy a karaktert (pilótát) sem látni a városban csak a full gyér fps nézetből.
Technikailag is van még hangolniuk, de reméljük ez a sok demo vagy inkább beta elég arra, hogy élesbe ne legyen ennyi lag/loading issue.


#11

Nekem is jó tapasztalataim voltak vele, kb mindent leírtatok amit én is észrevettem, ha tényleg javitják a hülye bugokat akkor egy jó kis játék lesz. Én is úgy vagyok vele ha egy 100-200 órát beletudok ölni az már nekem jó.
Amit tudok ajánlani akinek nem tetszik az irányitás próbálja ki kontrollerel, én csak azzal játszottam és úgy nagyon pöpec volt, az irányitással a víz alatt nekem inkább az volt a bajom hogy ha előre fele mentél akkor jobbra-ballra alig tudtál fordulni.


#12

Azért 100 óra gameplay nem egy nagy elvárás szerintem. Én nemigen követem ezt a játékot, 1 gameplay vidit néztem meg róla.
A 60 euró is nézőpont kérdése, hogy sok, vagy nem.
Ha valaki rá van feszülve erre a játékra, tetszik neki, akkor nem sok fogjuk rá, pláne ha jópár órát beleöl. Én pl nem fogok kiadni érte ennyit, mert annyira nem fogott meg.
Ott van a forest, kb 80 óra volt, amire végignyomtam a storyt (kevesebb, mint 20€), dying light+following, 140 óránál járok úgy, hogy egy kis multi is befigyelt (ez is kb 20€) volt.
A legdrágább, amit megvettem, megjelenéskor a skyrim vr volt, na az 60€ volt, de azt nem kell bemutatni, hogy mennyi tartalom van benne.


#13

Csak annyit szerettem volna hozzófűzni, hogy igenis legyenek a játékosoknak elvásásaik hisz a fejlesztők és a kiadók KÉSZ játékért kérik el az az X-öszeget nem azért a bughalmazért amit adnak. Legyenek single player gamek…ahoz nem kell a háttér server-park vagy az online tartalom…de legyen KÉSZ az a program nem egy glorified BETA amit már évek óta kapunk mindenkitől TELJES játék árán.

Amúgy ha nem tetszik nekik amennyit keresnek rajta, legyen £100 egy játék ne £50…olyan mindegy, hogy nem 2 órát dolgozol érte hanem 4-et…egy hónapban úgy sem jön ki több mint 2 MAX 3 cím ami egyáltalán említésre méltó…az még mindíg egy napi bér körül van max minden normálisabb országban.

Az meg, hogy a filmekhez hasonlítod olyan szinten érdekes, hogy ott egy KÉSZ terméket kapsz sokkal olcsóbban amihez nem kell utolagos patch meg sztorielem, hogy egyáltalán élvezhetővé váljon…de jogos a felvetésed. Simán £50-£100 kéne legyen EGY mozijegy és SOHA nem kéne sehol máshol megjelenjenek a filmek. Se DVD-n se TV-ben. A jó alkotások megérnének annyit (szintén az a havi 1-2) és úgy is lenne rájuk kereslet, hisz megérnék azt a KÉSZ, TELJES élményt amit a mai videójátékok NEM adnak meg a TELJES árukért.

Az Anthem egy közepesen behype-olt Warframe koppintás amit az EA ráeröltetett a Bioware-re így elindítva őket is azon az úton mint már olyasok más fejlesztőcsapatot. Lassan tönkreteszik a renoméjukat azután feloszlatják a csapatot és megszüntetik őket lassan.

Nagyon nagy lett mindenkinek az elvárása egy játéktól amit senki nem kért; olyan elemeket használ melyek már 3x megbuktak a multban különböző címekben és semmi különösebb értelme nincs. Az egész egy grindeolós csináld újra x milliószor a dolgokat, hogy érez úgy, hogy erősebbé válsz mint a másik DE MINEK game…mint megannyi másik jelenleg a piacon.


#14

Most is annyi ha season pass-el veszed.

Magyarország kb 80%-ának nem.

Hogy ON is legyen. Annyira nem hatott meg a játék kb olyanra számítok mint a divison.


#15

Így van sajnos. Én nagyon vártam a játékot, reméltem hogy lesz egy jó új akció-rpg, amiben NAGYON opcionálisan benne van egy multi rész annak, aki akarja (én köszönöm nem). E helyett amit láttam, az egy coop grindeolás. E miatt építettem volna új gépet, de az eddigiek alapján úgy döntöttem, meg sem veszem, legalábbis az elején semmiképp.

Ehhez annyit tennék hozzá, hogy még mindig nem abból indulsz ki, hogy a fórumozók többsége Magyarországon él. Az átlagfizetés 200 ezer forint nettó körül van, egy AAA játék pedig 20 ezer magasság. Senki nem fog megvenni havi 1 játékot sem ennyiből, nemhogy 2-3-at, mert akkor éhendöglik. Persze, tőlünk nyugatabbra ez nem annyira megterhelő, és személy szerint én is egyetértek abban, hogy inkább emeljék az árat, de legyen kész, és legyen mikrotranzakció-mentes, de ezzel sokak elől el is lenne zárva.


#16

De a jó égért ki méregeti Magyarországhoz csak az ÁTLAGOS béreket csak ha Európát is nézzük. Magyarorszg egy lábjegyzet az országok sorában HA A TELJES népességet nézzük. Csak Londonban többen élnek mint Magyarorszég teljes lakossága és az EGYETLEN VÁROS. Magyarország NEM SZÁMOTTEVŐ SEMMILYEN TEKINTETBEN HA BÁRMILYEN PIACOT TEKINTÜNK. A Magyarok kicsi szivének nem fognak kedvezni az árakkal csak mert szegények csórók… ennyi… nem tetszik az igazság meg lehet továbbállni…

Ha Magyar fórum ha nem NEM LEHET csukott szemmel ülni egy szobában a világot kizárva a szokásos “de mi Magyarok vagyunk” kijelentéssel.

Egy olyan korbán élünk és FŐLEG olyan termékröl beszélünk amely egy globális piachoz szól amely már egy új kor GLOBÁLIS piacának van teremtve; így avval takarózni, hogy egyes országokban az adott termék ára az átlag fizetések nagyobb százalékát teszi ki nem a piac és a termék hibája csakis az adott országban élőkre tartozik amiért semmi értelme bármilyen negatív megjegyzést felhozni. Mint mondottam ha nem tetszik a gazdaság javainak eloszlása a régióban és nem hozza meg a megfelelő anyagi hátteret, lehet továbbálni… Ez a legszebb a mai globális civilizációban. Nincs senki egy kicsiny régióba zárva; oda megy és azt csinál amit akar.

A season pass-ek meg megint olyasmik amik nem relevánsak egy TELJES játéknál…azok már a gyorsított kiadási folyamat hibáit és elmaradásait próbálják patchelgetni és azokat hozzáadni amit a stúdiók nyomása miatt már nem volt idő befejezni…

Ahol folyamatos nagyszabású, tényleges fejlődést és content-et hoz egy-egy DLC az ritka mint a hintalószar…R6S-seasonok pl. Ott simán elvagy top player-ként 2 operátorral ha tudsz játszani…de minden operátor ujdonságot hoz be, megváltoztathatja az egész játékmenetet. De pl. egy Assassins Creed-be a Season Pass-t annyira nem éltem. Ad egy számomra teljesen élvezhető és lezárt story-hoz éegy plussz pár óra játékmenetet ami őszintén annyira nem is hiányzott…és inkább csak utómunkának túnik mint “seasonal” content-nek.

Az Anthem-et csakis a Bioware-eddigi pedigréje miatt próbáltam ki de eddig nem hozott semmi olyat ami miatt egyáltalán meggondolnám, hogy meg kéne venni…pedig megtehetném csak, hogy ez is meglegyen…de úgysem játszanék vele mivel egy felejthető semmitmondó játékmenettel rendelkező savanyú szájízt hagyó alkotás.


#17

Van igazság abban amit mondasz, hogy nem jelentünk piacot. De melyik országhoz mérjük ha nem ahoz ahol élünk? Hiába vagyunk európa közepén nyugati áraink vannak keleti fizetéssel. Ha jól emlékszem a srácok valamelyik videójukban beszéltek is róla, hogy magyarországon eljutottunk arra a szintre, hogy a videó játék luxus cikknek/hobbinak számítt.


#18

Légyszi, ennek nyissatok egy másik topikot ha ennyire meg szeretnétek beszélni, de itt inkább térjünk vissza az Anthemhez.

Érdekel, hogy kinek hogy tesztik a játék, mik a tapasztalatok.
Én csak streamekbe tudtam bele nézni, számomra nem volt meggyőző, de nézni egy játékot nem ugyan olyan mint játszani.


#19

Az a baj manapság a legtöbb játékkal, hogy a grafikán kívül semmi újat nem tudnak mutatni.
Okádják ki a stúdiók a játékokat, filmeket, de szinte minden stílus 1 klisére épül, minimális változtatásokkal.
Amit sztori alapon meg lehetett csinálni, azt már valaki megcsinálta.
Ugyanez a helyzet a zenével is. Dobálják ki a tehetségkutatókból az embereket nyertesként világszerte, de általában 1 év után már rég feledésbe merültek.
Nagyon oda kellene tenni magát az embereknek ahoz, hogy valami újat találjanak ki, ha ez egyáltalán lehetséges.
Vannak régi címek-nevek, amik örökösek, mert újdonságot hoztak akkoriban, és nem volt belőlük tucatszámra, legyen az zenész, film, vagy játék.
Azt is hozzá kell tenni, hogy azért is voltak ilyen sikeresek, mert akkor még nem volt internet, hogy az emberek lehúzzák ingyen.
Terminátor 1-2, Alien és predator filmek, Michael Jackson és társaik. Ha valakik kíváncsiak voltak ezekre, moziba kellett menni, megvenni bakeliten, koncertre menni és ami a legfontosabb, akkoriban egyedi és újdonság volt.
Játékokra ugyanez igaz. Minden stílusban volt 1-2 név, ami az etalont jelentette számunkra és amit meg lehetett mutatni, azt meg is mutatták.


#20

Legőszintébb válasz, hogy érdemben ennyi alapján nagyon nem tudnék mérvadó választ adni. A demoban kaptunk egy sz.rásig grindolható missiont, állítólag nem végleges ability-kel, némi freeplayel. De abszolúte zéró sztorival. Ha most ezt egy arányos reprezentációnak vesszük a full gameplayből, akkor igen masszívan a multira koncetrál és a sztori valami bemutató/bevezető jellegű lesz. Igaz, hogy játszani eléggé fun (kb 10 óra alapján), de így grindfestként sablonos is. Többet sajnos nem lehet róla elmondani csak a full gameplay után (itt most nem értem bele a technikai jellegű problémákat).

Természetesen lehet mondani, hogy nincs új a nap alatt, de ezerszer felhasznált koncepciót is elő lehet adni új formában úgy hogy az minőségi darab legyen. Bármilyen filmet, sorozatot, játékot de akár könyvet, zenét, mind merít valahonnan, valami újat belefűz, de lényeg a megvalósítás.