ASUS RT-AC66U B1 router hiba


#1

Sziasztok!

Gigabites DIGI net mellé beszereztem egy ASUS routert kb 1 évvel ezelőtt. Egyik napról a másikra elfelejtette minden tudását és mivel még garanciális volt, visszavittem. Mivel a bevizsgálás eltartott 3 hétig, ezalatt a régi TP-link routeremet használtam (LAN-on keresztül) minden gond nélkül.

Az ASUS router árát visszakaptam és vettem belőle egy újabb, RT-AC66U B1 nevűt, ami közvetlenül a beüzemelés után egy az egyben ugyanazt a hibaüzenetet mutatja:

Van esetleg valakinek ötlete, hogy mit csinálok rosszul?
Win10+LAN, de semmi más eszközről sem elérhető a net.


#2

Hívd fel a szolgáltatót


#3

Már megvolt, tökéletes a jel náluk, és nálam is minden hibátlan a régi routerrel. :sweat:


#4

Márpedig ha azt írja hogy a szolgáltatónál van a hiba, akkor ki kéne küldjenek egy technikust. Mondtad nekik hogy mit ír ki?


#5

Persze. De sajna az ottani telefonos operátorok csak annyit tudnak mondani, hogy az ő oldalukról látszik a router és a net rendben elmegy odáig.


#6

Ez milyen DIGI net? Optika? Ha van végponti a router előtt akkor kérd meg az üfszt hogy tegyék bridge módba. Ha meg csak sima routing nélküli GPON, akkor a bejelentkezési adatokat a routerbe kéne beírni amúgy is.


#7

Nincsenek bejelentkezési adatok, csak egy kábel jön be a lakásba. Diginet 1000-es csomag, optika.
Az miért lehet, hogy a régi routerrel semmi gondom nincs?

Amúgy köszi a válaszokat mindenkinek! :slight_smile:


#8

Attól hogy utp van még kellhet PPPoE login vagy lehet MAC címre van engedélyezve a szolgáltatás.


#9

Felhasználónév-jelszó páros van a diginél amit elméletileg ráírnak a szerződésre, nálam nem volt rajta de hívtam őket és megadták az ügyfélszám alapján


#10

Ez volt a megoldás, nem volt a szerződésemen és az eddigi routereimhez nem is kellett. :woozy_face:

Köszi a segítséget mindenkinek!!