TheVR Fórum

Autó gyújtás probléma

Sziasztok! Mivel tudom, hogy vannak itt autósok, emiatt szeretnék tanácsot/ötleteket kérni, hogy mi lehet a baja az autómnak, 2003-as, Opel G Astra 1.4. Ma(06. 27) indultam volna haza munkából, de mikor indítani akartam az autót, elfordítottam a kulcsot és nem történt semmi. Aztán mikor kivettem a kulcsot rajta maradt a gyújtás és azóta is rajta van, így le kellett venni az akkumulátor egyik saruját. Csak betolással tudtam elindulni. Tudnátok esetleg abban segíteni, hogy mi lehet a probléma és hogyan oldható meg? Nagyon megköszönném.

Inkább a lényeget írom.
Autóvillamossági szerelő-> 30-50 rongy ->Kész

Leírás alapján a gyújtáskapcsoló halt meg. Ez nem egyedi. Vagy javítható, vagy nem.
Nekem a régi kocsimban a rugó pattant el benne.
az javítható volt.

Arra a kis szerkezetre gondolsz amibe a kulcsot dugom? Mert abból könnyen lehet szerezni újat. Csak akkor lehet nem fogom tudni használni a központi zárat, hogy távolról is le tudjam zárni az autót, ha nem távirányítós a kulcs.

Az előfordulhat hogy el van törve? mert mikor kivettem akkor abból a kis fém rudacskából hiányzott egy rész és csak a rugó volt a végén magában. Körülbelül onnantól ahogy a képen van.
gyujtaskapcs
A rugó teljesen egészséges volt, de a vége hiányzott annak a kinyúló résznek.

SZeReLő!

Rendben, majd elviszem valahogy egy szerelőhöz és megcsináltatom, köszi a segítséget.
@LengyelB lezárhatod a topicot

Micsoda véletlen, hogy pont ma olvastam totalcar cikket a szériáról mert a családba is került egy ilyen autó. A cikkben amit linkelek olvashatsz a problémáról, széria betegség, néha meg kell olajozni, hogy működjön.

“Tipikus hiba szokott lenni, hogy megszorul a gyújtáskapcsoló, ez főleg a nyári melegben fordul elő.”

Persze ettől függetlenül a szerelő javasolt, viszont így talán már nem kell sötétben tapogatoznod.

LINK - olvasmány

Ez nem csak megszorult, konkrétan el is tört.


Apámnak valahogy sikerült kiszednie :grin:

1 Like