Drágább terméket kaptál, mit tennél?

Az érdekel, hogy veletek történt-e már olyan hogy megrendeltetek egy termék és más jött helyette, viszont az a termék jobb mint amit ti rendeltetek (az az drágább).

Ha igen akkor ti ilyenkor mit csináltatok? Vagy van-e ilyenkor valami amit csinálni kell?

Engedd el. Jól jártál, örülj neki :wink:

1 kedvelés

Egy 129000 forintos terméket kaptam egy 47000 forintos helyett. Lehet csak én vagyok fura de én nem használnék jó szívvel így egy terméket.

Amúgy nagyon béna a bolt ahonnan ezt rendeltem, soha többé nem fogok onnan. 2 terméket rendeltem, ugye az egyikkel az volt amit írtam a másik meg csak egy doboz de semmi tartalma nem volt.

utóbbiért azonnal szólni előbbinek örülni és használni egészséggel :smiley:

Egyébként van itt egy topic ahol vadásszuk kb az elírt hirdetéseket. Volt már 4000Ft terrás ssd meg 1200Ft 4k monitor. Én nem idegeskednék rajta.

1 kedvelés

Az igen. Véletlen nem tudod fejből a nevét a topicnak?

Nekem volt h kettő terméket kaptam pedig csak egyet rendeltem és fizettem ki. Így jártak, így jártam. Néha mi is járhatunk jól nem csak az üzlet :wink:

2 kedvelés

ez mi és honnan? :smiley:
Én is vennék, bármi az :smiley: (na jó, azért nem mindent XD )

4 kedvelés

Mezzoforte hangszerbolt.

Rode Videomic go 2 helyett egy Rode wireless dual mic 2 jött.

A WS12 szélfogó doboza volt üres.

1 kedvelés

Őszintén szólva ez felhasználásfüggő nálad.
Mindkettő másban jó.
Ha semmiben nem befolyásol, hogy másabb a cucc és még drágább is, ami jelenleg nem mérvadó, akkor megtartanám.
Ha kimondottan a másik miki kell, mert olyan helyen/helyzetekben használnád, akkor szólnék, hogy hiba történt.

1 kedvelés

Ne aggódj, nem miattad fognak tönkremenni az ilyen kereskedések. Nagyon sok nulla kéne még a végére, hogy feltűnjön a hó végén…

2 kedvelés

ide szokott kikerülni, de azért a fent említett példa elég ritka

5 kedvelés

Ez lelkiismereti kérdés.
Neked kell eldöntened, h megtartod és tudsz úgy élni, h valószínűleg a cég egyik alkalmazottja nyakába varja a készlethiányt. (de minden esetben is a cégé a veszteség)
Vagy szólsz.

Én még nem kerültem ilyen szituba így nem tudok mit mondani, de egy nagy elektronikai áruház pénztárosa volt, h a javamra adott rossul vissza 5000.- és szóltam, h elszámolta. Ugyanaznap a virágárusnál lehúztak 1.500.- forinttal azt bezzeg nem vettem észre.

Ui.: remélem nem ez a poszt fog lebuktatni.

4 kedvelés

Kasszánál más mert ott a hiány elég gyorsan (legkésőbb a napi zárásnál) kiderül. Én dolgoztam diákmunkában webshop raktárban. Úgy nézett ki a dolog, hogy egyszerre van vagy 6 nyitott doboz a pulton elég gyors rotációban és csak csipogsz&dobsz.(a dolgokat egy gurulós kocsin hozták ki a szedők a főraktárból, mi csak lekapkodtuk őket) Valószínűleg valaki csipogott és rossz dobozba hányt, de a cég nálunk erre csak legyintett és húzott egy strigulát aztán kib@sztak mint macskát sz@rni ha túl sok strigulád van de ezek elég parasztok voltak :smiley: +soha nem derült ki max hetekkel később, de a 3 hónapom alatt 2 strigulám lett összesen ugyan itt árucserét webshopból valutáért vállalok :wink:

Inkább szóltam mert nem is akarom hogy egy random munkással aki kicserélte kibasszon a cég emiatt. Meg nagyobb szükségem van arra a termékre amit alapból rendeltem így azt így is úgy is meg kellene vegyem.

2 kedvelés

Végül kiszállították azokat a monitorokat úgy hogy csak 890ft-ot fizettetek vagy észrevették idő előtt?

1 kedvelés

Dehogy szállították :smile: mondjuk kíváncsi lettem volna hogy mi történik ha nem veszünk egyszerre 30 darabot.

2 kedvelés

This topic was automatically closed 8 hours after the last reply. New replies are no longer allowed.