Edzés/fogyás HELP

Sziasztok srácok segítséget szeretnék kérni tőletek edzés terén és fogyókúra terén amit itthon is megtudok csinálni megvenni ami nem méregdrága kajákra gondolok 178 Cm vagyok 80+ KG ahol szeretnék fogyni az a comb segg has Kondiba egyedül nem akarok menni mert úgy nincs kitartásom meg nincs az a húzótárs ha tudtok valami tervet vagy bármi javaslatott meghalgatom …

Kezdő vagyok az edzőteremben. Valaki tudna tippeket adni? :)
Edzőtársat keresek 18. ker :D

Igazából egyszerű, csak önuralom :slight_smile: Tényleg: Hadd el a csokit cukrot. (én csak kv-ba leszek) Ne egyél olajos ételek. Krumplit sütőben süsd ne olajban ne csinálj rántott húst… Ne egyél gyorskaját. Lehetőleg minden étel házikoszt legyen. Nagyon fel tudod gyorsítani a fogyást, ha edzel. Sosem voltam kondiban én sem (lehet majd eljutok arra a pontra, hogy kell majd, egyenlőre jól haladok így is) Súlyzós edzés, futás a parkban… Nyárra simán le tudsz fogyni ha komolyan veszed.
Jah és nagyon fontos. Ne merj semmi szar fogyókúrát segítő porokat/tablettákat venni!!! :slight_smile:

Ha nekem sikerült neked is, én mondjuk sajátos módszerekkel értem el…
módszerem: az evésben nem változtattam semmin, csak próbáltam több zöldséget enni
mozgás: egy héten minimum 4 alkalommal úszni jártam
több kalóriát égetem el mint amennyit bevittem, ilyen egyszerű volt
273Kg-ról fogytam le 149Kg-ra, 3 év alatt.

Kover ember vs Sovany ember ,elonyei es hatranyai

értem hát az én nagy bajom az energia ital a bolonyai (tudom hogy nem így kell írni ) a krumplis dolgok meg a csokik tudom ez a baj :confused: hát itthon sujzoval hadilábon álok csak 1 van :confused: és nem tervezek porokat tabletákat venni mert engem hidegen hagy a dolog :smiley:

Szia!