Edzés/fogyás HELP


#41

A kalóriacsökkentéssel csak óvatosan, általában 200 kalóriával érdemes lejjebb lépkedni adott időszakokra lebontva. Érdemes betartani a fokozatosság elvét, belekalkulálva a sporttevékenységet is. Mellette mozgás, sok folyadék, kis étrend odafigyelés és le lehet adni a plusz kilókat.


#42

Óvatosan ezzel a max ennyit, vagy annyi kalóriát viszek majd be… Mindenképpen beszéljetek előtte egy szakemberrel. Orvossal, lehetőleg. Dietetikussal adott esetbe, aki összeállít egy diétát.
Az a baj, hogy a “Zinternet” ebben a témában pont nem jó információ forrás.

A fogyás az mindig egy személyre szabott tevékenység. Nincs két egyforma ember.


#43

Ja akartamén is írni , hogy azért itt mindenki (én is) leírja a tutit de egy szakemberrel érdemes összeállítani egy étrendet.


#45

Sziasztok!
Na akkor en is megosztanam veletek a tapasztalataimat tippjeimet ebben a temaban, mondjuk ez lehet inkabb lanyoknak fog szolni, nem tudom ferfiaknal ugyanolyamn hatasos lenne e.
3 eve volt egy komplett eletmod valtasom,76-rol 54 -53 kg-ra 161 cm, elötte atolvastam szakkönyveket illetve fitnesstudiba etrend tanacsadas es allokepesseg tesztek utan, nalam a következö dolgok segitettek lefogyni illetve jo kondicioba hozni;

  1. no cukor vagy cukor tartalmu italok, etelek, helyette bio Steviaval es datojaval izesitek fözök sütök.
  2. 0 zsir, vaj, margarin süteshez minimalis mennyisegü oliva olaj
    3)minden receptnek van mostmar low c ill vega valtozata, tessek ezekkel megismerkedni
  3. egy heten max 2 szer hus vagy hal (es az ne sertes legyen)
    5)napi egy ora mozgas,mindegy mi
    6)tea minden mennyisegben
  4. kis adagok
  5. feher liszt komplett elhagyasa

#46

Még nem is irtam ide? :slight_smile: A lényeg: megküzdöttem én is a saját démonaimmal, igaz már kb 7 vagy 8 évvel ezelőtt. Önerőből, azzinterneten nyomozós minden szart megtanulós, utánanézős módszerrel. 110–>75 de stabilan csak a 78-80-at tudom tartani a 178 centimhez. Szerintem a siker egyik kulcsa az, hogy az ember elfogadja, hogy ez nem egy (fogyó)kúra. Ugyanis soha nem lesz vége!! Szóval butaság úgy gondolkodni, hogy jó most egy kicsit nem eszem kenyeret, meg nem iszom kólát, leugrik 15 kiló, aztán megy minden tovább mint régen. Ha valaki hajlamos hízni annak ez egy örök küzdelem és aki nem fogadja el ezt a tényt annak kár belekezdeni, mert csak jójózni fog. Sőt, aki mindig vékony volt, zabált amit akart az is csúnyán meglepődhet 30-35 éves kora körül, amikor a hormonok kicsit kezdenek leülni, aztán hirtelen fenn marad a vízen (értsd: úszógumi :slight_smile: ). Ahogy @FannyBunni írja életmódváltás kell. Annyival egészíteném ki amit írt, hogy az olivaolaj semmivel sem jobb sütésre mint a sima étolaj, hő hatására ugyanúgy elromlik. A nem hidrogénezett kókusz zsír-olaj sokkal jobb sütéshez, nyersen pedig a lenmag olaj (utóbbinak undorító hal íze van szerintem, de ízlés dolga), vagy az említett oliva is tökéletes. A kokusszal vigyázni kell, mert hamisítják. Férfi ember pedig egyen húst, sokat, különben ruhafogas lesz belőle! A teából pedig a zöldtea a legjobb. A sportolás alap, nem is fűznék hozzá túl sokat az előttem szólókhoz. A magam részéről a súlyzós edzés- kicsi aerob kombinációban hiszek. Nem akarok senkit megbántani, de a van otthon pár súlyzóm, majd edzegetek, szerintem soha nem fog működni annál, aki világ életében tunya volt. El kell menni edzeni->ha már ott vagy megcsinálod és egy jó lekes edzőtárs aranyat ér, amikor épp fel akarod adni! Remélem nem lett túl zavaros. :slight_smile:


#47

No, süllyed a topic? Kell egy kis motiváció ide, ezt most láttam, na ilyen személyi edző mellett két opció lenne, az ember idegállapotba kerül és felköti magát egy UTP-vel, vagy Mr. Universe lesz :smiley:


#48

Azt hiszem elkél a motiváció mindenkinek ebben a melegben, engem keményem megvisel a kinti edzés ilyenkor. Nyomni kell nincs mese, készülök az őszi szezonra, formában kell lenni. Jönnek majd a futóversenyek, nem lehet ellébecolni az edzést 40 fokban sem.


#49

Ma is voltam uszodában, nagyon jó ilyenkor.
Csak javasolni tudom, hűs víz, az uszoda szinte üres mert mindenki strandra megy, és jó edzés!


#50

Nem dicsekedem el az eredményemmel sokszor, csak ha észreveszi valaki, akkor megemlítem.
De itt röviden elmesélem, hátha jó példa lesz valakinek. :wink:
2013-ban kezdtem Budapesten egyetemre járni. 75 kg voltam kb. De a tanulás, mozgás hiány és a táplálkozás miatt felszedtem +10 kilót. 2015. februárban amikor már 85-86 kg között jártam elhatároztam, hogy változtatnom kell. :confused:
Reklámnak itt nincs helye, de annyit, hogy egy olyan diéta alapelveit követtem és a termékeit vettem, amit hallomásból mindenki ismer. Volt koplalás is, de mindig kipróbáltam újabb és újabb ételeket, mert tudtam, hogy abból ehetek bátran. Kéthetente mértem magam és volt, hogy lement 2 kiló, aminek nagyon örültem.
Most 2017 augusztusában -25 kilónál tartok. 85-ről 60 lettem. Életmódot váltottam, étkezés terén teljesen. Nem mondom, hogy elégedett vagyok magammal, de már jobb, mint régen. :blush:
(Képet nem mellékelek inkább, mert az elötte állapotot inkább el is felejteném.)
Kicsit hosszúra sikerült, bocsi. Remélem példának jó és olyannak, aki gondolkodik, hogy változtat ad egy kis erőt.
Gratula annak akinek sikerült és sok sikert, kitartást annak aki elkezdi!
:muscle::v::clap::wink:


#51

Remélem nem én vagyok az egyetlen aki nem veszíteni, hanem felszedni akar (természetesen izmot). Egy jó testépítő étrend és edzés kell mindkét esetben tömegnövelés vagy diéta. a többit megbízható oldalakon meg lehet találni (vagy könyvben is pl.: Sárga kapszula)


#52

Az természetes, hogy mindenki mást szeretne elérni. Mindenkinek más és más az önképe, az amit a tükörben akarna látni. Akár fogyás akár edzés mindkettőhöz elszántság kell és főleg kitartás. :blush:
Sok erőt és kitartást kívánok neked a céljaid elérésében! :muscle::v:


#53

Én is nagyjából abban a szituációban vagyok, mit te. Most hagytam abba a labdarúgást és 11-es leszek. Mostani tanévben kéne, hogy érettségizzek informatikából és én is utána azzal szeretnék foglalkozni, mivel a foci terén főleg úgy, hogy lány vagyok nem igazán van jövőm benne.


#54

Igen egyszerű a problémám. El kéne járni konditerembe vagy aerobikra vagy bármilyen rendszeres sportra. Nekem ez egyedül nem megy. Egész életemben sportoltam valamit, de mindig valakivel és motiváltuk egymást.
Arra is rájöttem, ha 5-en kezdünk el sportolni, akkor mindenki azt hiszi ellóghatja, mert majd megy a másik. Szóval 1 db felelősségteljes ember kell :grinning:
Tök véletlen nem lakik valaki az Alacskai lakótelep közelében és járna el velem akár kondiba, akár valami ugrálós sportra vagy köredzésre, trxre vagy úszni? Futhatunk is, de nagyon lassan futok.
Help :frowning:


#55

Hello. Debrecenbe keresnék edző partnert kondiba. Itt a tél, ellustultam. Jöttek fel a kilók és jön a nyár. Ideje véget vetni ennek. Lehetsz tapasztalt vagy kezdő. Vagy csak úgy érzed hiányzik valami az életedből. Értelmes és megbízható embert keresek akivel lehet egymást motiválni. Nem olyat aki a 2. alkalom után kihátrál. Ha érzel magadban egy kis ambíciót írj.
Köszi hogy elolvastad! :smiley:


#56

Sziasztok én is keresem ninjon társam edzésre Székesfehérváron, ha esetleg valaki ráérne azt megköszönném. :smiley:


#57

Szia szerintem először is fogyásnál nincs ilyen, hogy csak bizonyos testrészedet fogyasztod. És nem is lenn esztétikus. Mindenképp mozogj dinamikusan és végezz izzasztó gyakorlatokat. Fuss sokat és nem kellenek méregdrága kaják sem! Csupán oda kell figyelned az étkezésre. Több gyümölcs és zöldség + fehér húsokat fogyassz! Az üdítőket hanyagold el és igyál ásvány vagy sima vizet! Ja és legyen egy kép magad előtt hogyan szeretnél majd kinézni, de legyen reális a cél, és legyen egy határidő a megvalósítására! :slight_smile:


#58

Sziasztok!
Gondoltam inkább ide írok, és nem csinálok egy új bejegyzést, mert pár mondatban összefoglalható a kérdésemre a válasz.
Láttam sok sportoló fórumozik, úgyhogy kéne egy kis útbaigazítás.
Annyi a lényeg, hogy fogyáshoz heti 4 esti futás hozna a közeljövőben eredményt?
Ezen kívül crossfitezek heti kétszer, néha háromszor.
Zsíros, cukros, szénhidrátokkal teli ételeket nem eszek, napi 3-4x zabbantok nem nagy adagokban.


#59

Januártól kezdtem el ellipszis gépen edzeni. 112-ről indultam és heti 4-szer edzettem rajta. Most emeltem meg februárban a számot heti 5-re és viszem fel fokozatosan az erősséget. Következő hónap 6 azután minden nap 1 óra közepes fokozaton. Eddig 5 kiló ment le és a kajára nagyon oda kell figyelni. Sok edző ellipszist ajánlott és szerintem kezd beválni. Az alakom kezd a régi lenni és ennek örülök. :slight_smile:


#60

Hajrá, sok sikert hozzá. :smile:


#61

Mindenképp!!!
Ha már többet teszel az ügy érdekébe mint eddig eredménye biztos lesz!!
De azért figyelj a táplálkozásodra is.
Megfelelő Mikro(vitamin,ásványi anyag->máshogy nem tudod elmondani miért szükségesek pl.: Ha nem eszel valamilyen c vitamin tartalmú ételt skorbutod lesz ), Makro(fehérje, szénhidrát,zsir->energiát adnak ) tápanyagok minőségére és mennyiségére.
Finomított ételek kerülése(kristálycukor,fehérliszt).
Röviden ennyi. De az esti futással nagyon sok mindent elérsz majd(jobb közérzet, nagyobb erőnlét ).
A lényeg szvsz. szépen fokozatopsan kezd… most elkezdesz futni utána hanyagolod a fehérkenyeeret stb