Edzés terv - A cél: "Joker" alias Leto testalkat


#1

Hey! A napokban elhatároztam, hogy meg kéne emberesedni, mert a DS 3 NG+7-en izzasztó, de nem leszek tőle fittebb. Full noobként elkezdtem nézni edzésterveket, és hasonló stuffokat, néha persze képeket is kitesznek egy-egy kigyúrt tagról, de sose jött be ez a fajta testalkat, és nem is akarok olyat.

Magamról: 175 cm, 64 kg, 23 éves, vékony, mérsékelten jóképű, de eléggé izomtalan testalkatom van. Az izomtalan része gáz, jah. Ezért kéne valami jópofa edzéstervet keresnem. Mivel időm nagy részét gameekkel, filmekkel, zenével töltöm, elgondolkodtam pl. azon, hogy melyik általam kedvelt színésznek van pl. olyasmi testalkata, amit szeretnék. Be is ugrott az egyik kedvenc énekesem, és színészem, Jared Leto, akit ha nem a bandájáról, akkor Jokerről többen ismerhettek. Egyébként egy röpke guglizás után, kb. hasonló súlya és magassága is van, mint nekem. 69 kg, és 175 cm, csak rajta vannak izmok, nyílván.

Pár kép róla:


Amint láthatjátok, annyira nincs durván kipattintva, szerintem ez lenne az ideális cél. Ahogy nézem, főleg talán hasizom gyakorlatokat kellene tolni hozzá, majd a többi. De persze lövésem sincs az edzésről. Valaki aki picit jártas a témában: Kb. milyen gyakorlatokat kellene végeznem ilyen fajta eredményhez? Bármilyen apró iránymutatás segítene. :thinking:


#2

A képeket elnézve kis plank-et és fekvőtámaszt nyugodtan tolhatsz. Minden este amíg bírod, és előbb a plank. Aztán nyújtás, mert másnap meghalsz :laughing:
Leírjam részletesebben?


#3

Igen, nagyon jó lenne minden részlet, mivel az összes tudásom a testépítésről, az a régi iskolai focicsapatos éveimből való, ahol főleg nyújtottunk, meg futottunk. És kb. már 2 éve nem is futottam, szóval f*cked. :smiley: Azt is el kell kezdenem megint. Köszi a választ!


#4

Hát én úgy csinálnám hogy este nem zabálsz sokat mert az nem segít, és utána neki állsz a plank-et csinálni következő módon:

  • Könyöködet, alkarodat leteszed a talajra;
  • Törzs egyenes, lábak nyújtva;
  • Lábak hátul vállszéles terpeszben vagy zárva
    (Ezt amíg bírod, érdemes mérni az időt)
    _h400_w284_m1_bwhite
    Kezdésnek 30-60 másodperc elég.
    Ugyanezt megcsinálod mindkét oldalra így:

    Bocsi nem találtam férfit :laughing:
    Mindkét oldalra elég 30-30 másodperc.

Utána:
Fekvőtámasz, ahányat tudsz (ezt is érdemes számolni, hogy tudd mennyinél kell többet csinálni)


#5

Bocsi nem találtam férfit

Nem gond, az 1. képen Leto papa is enyhén nőies. :joy:

Felülés nem játszik, vagy hasonló? :thinking:


#6

De csinálhatod azt is. Igazából ártani semmi nem fog :slightly_smiling_face:


#7

A Plank gyakorlatnál mennyi legyen az össz. idő amit a gyakorlattal töltsek egy nap?


#8

Én azt mondom egyre több. Csak annyi legyen a cél hogy mindig több (akár egy másodperccel is) mint legutóbb


#9

Okés, nagyon köszi, holnap el is kezdem, majd lépek futni is. :smiley:

Ha még valakinek van bármi javaslata, szívesen fogadomm akár étrenddel kapcsolatban is. Aztán fél év múlva én leszek a Suicide Squad 2-be. Ami szintén tré lesz, de nem baj. :sunglasses:


#10


#11

Köszi! Amúgy megtaláltam konkrétan a csávó miket szokott edzeni:

https://www.fitday.com/fitness-articles/fitness/the-joker-workout-how-to-get-jacked-like-jared-leto.html

Ír itt egy rakat gyakorlatot, + Jani jógát is tol, meg minden jóságot, szóval elleszek. :smiley: