TheVR Fórum

Első VR szemüveg - Samsung Gear VR?

Sziasztok, szeretnék vásárolni egy olcsóbb VR szemüveget.

Nemrég Oculus Questet volt szerencsém kipróbálni, de tudom, nyilván köze nem lesz egymáshoz a kettőnek, viszont a pénztárcámnak csak ezt engedhetném meg - ráadásul Oculus Quest ha jól láttam egy boltban sincsen most.

Felmerült bennem pár kérdés, amiben örülnék ha tudnátok nekem segíteni, mivel ebben a témában elég laikus vagyok:

• Ha jól tudom, akkor a 324 és 325 verziókhoz jár alapból a kontroller, 323-hoz nem.
  • Tudnám-e ezt a mobilos VR szemüveget használni asztali PC-vel összekötve, riftcat-el?
  • Tudok-e ehhez a VR szemüveghez kontrollert, gamepadet csatlakoztatni, és azzal játszani? Ha igen, akkor mindegy milyet?
  • És összességében akinek van ilyen/próbált ki ilyet annak mi a véleménye róla?

Samsung Galaxy S6 Edge telefonnal lenne használva, és használtan venném, 15 ezer Ft körüli összegben (egyébként ahogy láttam semmilyen boltban nem elérhető már ez sem).

Nekem a második gear vr van, azt most nem tudom, hogy 324 vagy 325. De már nem a kicsi fehér hanem fekete de controller nincs hozzá. Nekem nagyon tetszik, S7-el meg S9±al használtam, Oculus Riftet is próbáltam régebben, meg HTC Vive-ot is, természetesen azok jobbak voltak. De nagyon jó élmény. Akármilyen controllert lehet használni ami bluetoothos, én személyszerint az új Xbox One controllerel használtam ami már bluetoothos. Tudtommal nem lehet összekötni PC-vel csak ilyen stream appokkal, ott meg nagy a késés.

Remélem segítettem

1 Like
  1. Nem javaslom a GearVR-t. Az Oculus már hivatalosan is bejelentette, hogy megszűnik az eszköz támogatása. Nem tudom az appstore meddig lesz elérhető vagy sideloaddal rátölthető e valami.
    Én rákerestem, itt olcsóbb ha mégis ez kéne:
    https://www.extratelgsm.hu/?oldal=2&kat=78504&termek=285891
    BT konzol kontrollert tudsz hozzá használni illetve volt valami egy kezes megoldás ezekhez de már nem tudom beszerezhető e.