GeForce GTX750 + játék

sziasztok

kicsit játék, kicsit videokártya, kicsit minden a kérdéskör:)

megvettem tegnap Steamen egy játékot, a Railway Empire-t. mivel elég amatőr vagyok, a steamen alaposan megnéztem, hogy mi a minimum és az optimális konfig, és csak utána vettem meg, miután csekkoltam, hogy a gépem elviekben elviszi simán.

a játék gépigénye ez:
64 bites processzor és operációs rendszer szükséges
Op. rendszer:** Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10(64bit versions)
Processzor:** Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz or AMD FX 4100 @ 3.6
Memória:** 8 GB RAM
Grafika:** nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 or better (2048MB VRAM or more, with Shader Model 5.0)
DirectX:** Verzió: 11
Tárhely:** 7 GB szabad hely
Hangkártya:** DirectX Compatible Sound Card with latest drivers

az én gépem ezt tudja:
intel core i5-4440
8GB RAM
nVidia GeForce GTX 750
64 bites Windows 8.1
direct x 11

elviekben szaladnia kellene a játéknak, de akad.

esetleg van vmi ötletetek hogy mi lehet a gond?

ami még furcsa, hogy a korábbi steames játékaimat a GeForce exprience simán felismerte, és beállította az optimális beállításokat a játékokhoz, de ezt nem. ennek mi lehet az oka?

előre is nagyon köszönök bármilyen ötletet, és bocsi ha nem a jó fórumra írtam

Manuálisan húzgáld vissza a beállításokat minimumra, nézd meg úgy és utána vedd feljebb a fontosabbak ha nem akad. A 680 azért jóval erősebb mint egy 750, de nem az a minimum követelménye. A GF exp néha tök hülyeségeket állít be, inkább magadtól állítsd a játékokat. Te látod, hogy egy egy beállítás mennyire dob vagy ront rajta, előfordulnak olyan opciók amik eléggé erőforrás igényesek, látszatjuk meg alig.

ok, köszi.

na az első öngólom meg is van: azt hittem a 750-es erősebb mint a 680as:)

Általában így szokott lenni, az előző csúcskategóriás kari általában veri a kövi “belépőket” erőben, sőt a 680 valahol a 1050 szintjén mozog illetve még felette csak fogyasztás/teljesítmény arányban alul marad jóval persze ez nem meglepő.