Help configgal kapcsolatban (full potato vagyok pc építésben)

Sziasztok ninjonok!
9 éves jó öreg configom váltanám le.
Segítséget/véleményt szeretnék kérni az alábbi configgal kapcsolatban:

-hdd nem kell csak játékra használnám, csak fHD-n.
-ha valahol lehet faragni belőle nyugodtan szóljatok (abszolút kezdő vagyok a témában)
-videókártyákból RX 570-esekkel szemezek, van jobb ajánlásotok belépő szinten? Ebben is vakon vagyok, sajnos annyi lehetőség van.
-megállná a helyét, tartós volna?

ház: Cooler Master MasterBox MB520 RGB
táp: FSP 600W Hyper 600
alaplap: GIGABYTE B450 GAMING X
processzor: AMD Ryzen 5 2600X
ram: Kingston 2x8GB DDR4 3200MHz HyperX Predator XMP
meghajtó: Kingston A2000 500GB SA2000M8/500G M.2 SSD
eddig 191000.- szereléssel a pcx-en
a plafon ~250000.-

Köszönöm előre is a válaszokat :relieved:
Fps-ben gazdag vasárnapot nektek!

Pontosan erre a célra íródott:

3 Likes

Rendben bedobom oda! köszi!

Nem kell oda bedobni semmit.
Ott vannak a komplett ajánlott konfigok.

3 Likes

Nem is áll fent a veszélye zárolt bejegyzésnél. :smiley:

3 Likes

Nem is lehetett volna igen.
Mellesleg nem szeretem a sablonokat, ezért szeretnék testreszabottat összeállítani PCX-en(!)

Tehát ha egy “sablon” jól van összeválogatva, a legjobb ár/érték arányú alkatrészekből, akkor inkább elrontod azért, hogy ne legyen sablonos? :smiley:

8 Likes

Ezek nem lehúzós, fos tápos, noname alaplapos bolti fosok. Ezt a listát nem kevés energia belefeccöléssel csinálja és frissíti @sutyomatic . A pénztárcádnak megfelelően a legoptimálisabb buildeket tudod kiválasztani, amit utána onnan rendelsz, ahonnan akarsz. Végigolvastad egyáltalán?

5 Likes

ha egy bestbuy-ról vagy egy tesco gépről lenne szó akkor megérteném, de Sutyomatic hetente frissíti és pásztázza a komponensek árát és ad hozzá fontos infókat a buildajánlóhoz. Ha egy helyen szeretnéd megvenni összeserelés kérése miatt akkor is a buildajánlón keresztül vezet az út.

4 Likes