Hol szerezhető be Magyaroszágon a rift+touch legjobb áron?

Sziasztok

kezdő vagyok a témában, de most jutottam el oda hogy beruházzak egy eszközre.
Ki mit ajánlana hol vegyem meg a rift+touch-ot ?

Egyben a kettőt Magyarországon leginkább sehol sem tudom megvenni tudtommal.

Azonban amit biztosan tudok és a legmegbízhatóbb az a MediaMarkt-ban. 250k a szemüveg maga, és lehet itt-ott találni Oculus Touch-ot is mint kiegészítő, de nincs azokkal tapasztalatom.

Szerintem Amazon.

220k körül adják, 4 nap alatt itt van.

Én a Riftet a konzolservice-ben vettem 230-ért de a touchot már Amazonról kb 45-ért.

köszi szépen ez az amaazon jó ötlet.

Lol az Amazonos link-képét úgy láttam mint valami emoteot XD #megintegyértelmeséshasznoshozzászólásom :smile:
Amúgy már rég csökkent az ára, asszem 200$RAR v vmi ilyesmi, Amerikában, szval most már egész nyugodtan csökkenhetne itt is! De persze még nem, legalábbis ezeken a helyeken és konzolvilágban, 576ban sem… (-_-’)
Szval ha van Amerikában élő/odautazó ismerősöd, én hozatnék vele. (Nem én, hanem én, bármint ha a helyedben lennék, ami nem igaz, csak HA. :boom: De amúgy én is, csak nem most :smile: )

Riftet külön lehet kapni 220k-ért, itthon meg elszórva 1-2 helyen kb 100kért. Szóval végösszegben kb annyira jön ki mint egy Vive ára. Kérdés ugye hogy melyik a jobb.
Apropo ha már így beszerezhető a touch, hogyhogy Pistiéknek még nincs? Lassan (kb 3 hónapon belül) VR headset vásárlásnál vagyok, addigra jó lenne tudni hogy melyiket érdemes venni :smiley:

pont most szerezték be LA-ben, már volt is videó vele, meg instán kép :slight_smile:

Tudom :smiley: De a kommentet 17 napja írtam xDD

Amúgy meg nagyon rég be lehetett már szerezni őket, nem értem hogy eddig miért nem tették :smiley:

Ha jól emlékszem előrendelési joguk volt a dk1 v 2 miatt, de usa only lett amikor megjelent, ezért nem tudták megvenni és megsértődtek az oculusra. :smiley:

Mennyire voltál készen? :slight_smile: