Jó marketing =?= unalmas termékek

Manapság sokszor látom, főleg a nagy cégeknél (tech és game is) kiüresedtek a termékek, és őrült mód biztonsági játékot játszanak. Valamint egy-egy nagyszájú véleményhuszár irreális dolgokat kényszerít ki, elmebeteg vádakkal, mert úgy félnek a negatív kritikáktól, vagy, hogy pár embernek nem tetszik. Minden tökéletesen kiegyensúlyozott, fókuszcsoportolt, de semmi egyediség vagy kiemelkedő tulajdonság.

AAA játékoknál a sztori mélysége már a népmesékét súrolja, Terminátorból Bambit csinálnak, a karakterek személyisége kb. mint a Dóra a felfedezőben. Tech vonalon is ki csinál már olyat, mint a régi őrült Nokia telefonok, vagy az iPod.

Viszont ezek a langyi vállalatok maradnak meg. Alig van már igazán tökös cég (Tesla), általában rövid életűek, újdonsággal vagy rétegtermékkel nem is próbálkoznak.
Mi a véleményetek? Ez a jó marketing? Tényleg megöli az internetes haterkedés, véleménynyilvánítás és a polkorrektség az egyediséget? Jó lenne, ha tudnátok mondani pár ellenpéldát is.

2 Likes

ilyesmire gondoltál? XD

3 Likes

Áh, ilyenem már volt. Windows 95-nek hívták XD

3 Likes

Az a fő baj, hogy ha valaki belekezd egy ilyen jellegű eszköz létrehozásába, vagy forgalmazásába, azt rövid időn bellül eltüntetik.
http://www.vems.hu/freeenergy/pajert/