Másnak is rossz a vodafone internet?

Sziasztok, Egy jó pár napja baszakszik az internetem. Folyamatosan 150-160as pingem van, és hatalmas packet lossaim. Vodafone, Budapest belvárosa.
Egyik nap felhívtam őket és azt mondták, hogy ping problémáik vannak… Viszont sehol semmi hivatalos közlemény róla. Valaki tud esetleg bármi infót erről az egészről?
Internetezni jól tudok, viszont az online játék borzasztó. A letöltési sebesség sem közel olyan jó mint amilyennek lennie kéne.

Szia @VM91 ! Ugyanez van nálam is. Lassan 1 hete. 2x hívtam őket, annyit tudtak mondani, hogy látják a problémát és dolgoznak rajta… :frowning:

értem köszi… most olvastam olyat, hogy elméletileg segít az ipv6ról ipv4re átváltás. Este teszek egy próbát vele.
:frowning:

Én 6 hónapig bírtam, miután a UPC Voda lett. Jól hangzik a marketing szöveg, hogy minden ugyanaz marad, csak a név/anyacég változik, de a valóság ez esetben mást mutatott. Meguntam velük a baszakodást, átjöttem a T-hez. Ha van nálatok optikai hálózatuk, nektek is csak ajánlani tudom.

Mondjuk a T is mostanában kapta össze magát, (utóbbi 1 ev, Bp agglomeráció) vagy 5x voltak kint mindent IS cserelni, de akkor is rendszeresen szarakodott. Meg kellett kérdezni mikor jár le a szerződés, utána valahogy rendbe jött minden :upside_down_face: .Az utolsó mondat nyilván poén, de tényleg egyszerre jöt rendbe minden havernál és nálunk is, pedig 3 külön településről van szó.

Az utolsó mondat fixen nem poén még ha annak is hangzik.Nálam kb. 1 hónapig volt hasonló probléma a pingel meg egy 30 perces videót nem tudtam végignézni hogy legalább egyszer ne ment volna el a net. A második telefon után ahol erre rákérdeztem jött e-mailben egy kérdőív hogy mennyire vagyok elégedett a szolgáltatással, amire nyilván az volt a válasz hogy kritikán aluli. Csodák csodájára azóta semmi probléma nem volt :smiley:

Harmadik (3.) hónapja cseszik a rezet vodáék nálam is. 3 hónapja dupla számlákat kapok (azaz dupla áron számolva), mert egy rendelt mobil nem jött meg 1 hét alatt és sztornóztuk a rendelést az előfizetés hosszabbítással együtt. Na ezt a rendszer nem tudja feldolgozni. Így kaptam újabb 2 év kényszert náluk. 3 panasz felvétel már volt személyesen, 2 online. Le se szarnak. Az itteni üzletben van 3 dísznövény agyú hölgyemény akik alpári stílusban lekezelnek. Mondja nekem, hogy ez van ha garázdálkodom a neten! :smiley: Mondom először is apád lehetnék, másodszor már akkor CAD-ben programoztam, mikor te még járni tanultál! :smiley: Szóval azóta sem változott semmi. Telefont meg cseszik felvenni. Általában 4-5 óra várakozás után megunom. Most jelentsem fel a Vodafone-t? :smiley:

Első körben egy fogyvéd ígéret emailben, illetve ha tényleg annyira gáz akkor panaszkönyv beírás a boltban. Ártani nem árt a visszajelzés. a fogyvéd eléggé joker kártya, akkor az alap ügyintéző feljebb küld egy használható kellegához, aki kevésbé szarik benne mint a bolti/ sima support

1 Like

Szintén ez volt nálam is, pár telefonhívás után hirtelen megjavult bár nem tudom volt-e köze hozzá :smiley: