Mitől lesz jó egy VR játék?

A virtuális valóságra fejlesztett programok elkészítési módja meglehetősen eltér egy “sima” számítógépes játék elkészítési módjától. De mik ezek az eltérések, és mire kell odafigyelnie annak, aki VR programok készítésére adja a fejét?

Szerintem ez sokban fugg attol, hogy milyen tipusu jatekrol van szo, es kivel a VR alapvetoen vizualisan akar rank hatni, ezert ez a legfontosabb eleme is a keszitesnek. De egy single player sajatek eseten mindenkeppen az a hangulat amit atad. A szinek, a hanghatasok egyutt nagyon fontosak. Es nem feltetlenul kell, hogy szuper realisztikus legyen, es becsapja az agyunkat, eleg ha olyan kornyezetet tud teremteni, amiben az ember kellemesen el tud tolteni egy hosszabb idot is akar. Szoval a grafika igazodjon a jatekmenethez, es egy egesz elmenyt adjon, ne csak a latvanyra de ne is csak a storyra koncentralodjon.

1 Like

A vr szemüvegtől, ahogy néztem az eddigi vr teszteket elég gagyi fos játékok vannak vr-ra.

Bocsi, de nem tudtam hova rakjam a linket. Ezt nézzétek!!!

1 Like

Mályvacukor! Leszek tesztelő! :smiley:

Biztosan nem fognak összeveszni hogy hétvégén kinek az anyósáékhoz menjenek… Hát nem tudom, nekem ez már meredek, de nagyon meredek!

2 Likes

Arra h a játékos biza odatud hajolni közel, szóval csavarok is nagyon részletgazdagok legyenek, és persze kapcsoljuk le őket amikor messze vannak (culling, lod…)
Továbbá folyamatosan beton stabilan tartsa legalább 60-90 v nagyobb fpst.
Aztán ja, irányítás, kontrollerek…
:slight_smile:
Én biztos forrásból tudom, belinkelném ha nem gond:


Reklám off. :sweat_smile:

De röviden a legfontosabb válasz:
#Attól hogy TheVR játszik vele :smiley: