TheVR Fórum

Nvidia GTX 1050 ti 43 hibakód

Sziasztok !

Van egy ASUS Rog laptop amiben egy Nvidia GTX 1050 TI van.
Viszont a kártya nem működik megfelelően. 43. hibakódot dob ki.

Szerintetek mit lehet tenni ?

1 Like

Például rákeresni google-ben.

Első találat:

Kommenteknél van szó laptopról, ahol csak a cserét mondták mint biztos megoldás.

1 Like

DDUval szedd le a drivert és valamelyik régi driverrel próbáld meg, amelyikkel előzőleg működött, és a frissítést is kapcsold (vagy ne frissítsd) ki egy időre.
egy régebbi topik : https://forums.geforce.com/default/topic/1041172/code-43-with-geforce-gtx-1050-ti/

Ugyanez a bajom. Acer Nitro 5 515-43 laptopnál. Szintén 1050 Ti, az integrált AMD mellett. Először fel se ismeri. 3D vezérlő csak. Driver fel. Most már 1050 Ti, de sárga háromszög felkiáltó jellel. Gyakran kidob kék halállal “nvlddmkm.sys system thread exception not handled” 43–as hibakóddal.
A Windows-t már nem tudom hányszor raktam újra. A legújabb frissítésekkel is. Az Nvidia driverekkel dettó. Régebbi driverrel is próbálkoztam is. Eltérő módon is felraktam. A Bios is a legújabb.
Akármit csinálok a sárga háromszög felkiáltójellel mindig megmarad, majd ha hozzányúlok kék halálozik.
Rohadt idegesítő most már. Tegnap egész nap ezzel baxakodtam, és még most sem találok rá megoldást.
Vadonat új hardver.

Mit mond rá az Acer support?

Acer Support…majd egyszer biztos eljutok odáig is, hogy én is rákérdezzek. De ahogy másnál olvasom. Azokon a dolgokon amiket javaslatként látok, már rég túl vagyok.
Driver frissítés, és/vagy tiszta telepítés, DDU, régebbi driver, windows frissítés, bios frissítés…jó…kéne valami más, mert nem váltak be.

Döglött BGA forrasztás, esetleg kimozdult MXM modul, ha egy DDU vagy tiszta window telepítés nem oldotta meg.

Mivel új laposról van szó, akkor minnél hamarabb tessék intézni a cserét és kapcsolatot felvenni az értékesítő hellyel vagy márka szervízzel.

5 Likes

Hát, hidd el nekem is egyre többször felmerül a hardver hiba…de még egyszerűen nem akarom elfogadni, hogy egy vadonat új laptop-nál rögtön ez jön elő. Ráadásul máshol is olvasok erről, csak a javasolt megoldásokkal egyelőre nincs szerencsém, de még utolsó szalmaszálként reménykedem, hogy tényleg csak szoftveres, és valamire nem gondoltam, vagy van más olyan megoldás, amibe még nem futottam bele. :frowning:

Ui: az eredeti kérdező vajon talált valamit? Jó lenne tudni.

Pedig ez a tény. Mint minden terméknél, laptopnál is létezik gyári hibás. Nekem volt olyan telefonom amit 2 nap után vissza kellett vinnem. Egy új autóban is lehet hibás alkatrész.

1 Like

Lehet…de a Windows mint ismeretes sok hülyeségre képes, ezért rögtön tényként kezelni elég merész lenne. Ennyi erővel minden hiba után küldhetném vissza mert hardver hibás, cső, kérek egy másikat.
De félre ne értsd nem védeni akarom…ha valaki akkor én vagyok most a legfrusztráltabb miatta.
Ezért vagyok kíváncsi a szoftveres esetleges megoldásokra, mielőtt a legutolsó dologhoz nyúlok.
A teljes cserére.

Szerintem ha egy új termék, out of the box nem működik hibátlanul, az azonnal menjen vissza cserére.

Gondolj bele, ha kezdésnél ilyen bajai vannak, majd nyugodtan használod majd évekig?

1 Like

Egy baja van…és ha szoftveres, amire talál az ember megoldást, akkor nem látom akadályát, hogy miért aggódjak a későbbiekben emiatt. De most már kezdünk másról beszélni. Értem amit mondasz, és köszi.

Nem tudom az eredeti kérdező végül mit csinált, de csak megjegyzésként, én végül feladtam, és visszaküldtem.
Valóban, ahogy előttem írták, mint kiderült hardver hibás volt. Küldtek újat, és minden faxa most már. Ennyi. :slight_smile:

2 Likes