Oculus Rift 960M-en?

Valaki megtudná mondani hogy a Geforce GTX 960M (laptop) videokartyan mennyire futna az Oculus Rift? :slight_smile:
Vagy eggyáltalána?

1 Like

én úgy tudom, hogy a sima 970-t szokták VR readynek nevezni ( vagy a 970m-et, habár arról hallottam rosszakat VR teljesítményben) : (

Tehát az csak a minimum? :c

Nem hiszem. Pár kisebb játék lehet, hogy futna valamennyire élvezhetően de VR-ban a 1070 is csak középkategória. Mostanában a fejlesztők kicsit próbálják kitolni a grafikai lehetőségeket illetve a kód is lehet optimalizálatlan.
Amúgy bármivel megy a Rift, én még az integrált VGA-val is kipróbáltam, engedi használni de kb. 3 FPS volt a teljesítmény.
Ha egy játék nem hozza a 90 FPS-t (főleg ha ingadozik 60-80 között) akkor egyrészt idegesítő másrészt rosszul létet okozhat.

Mondjuk a mostani Nvidia driverek (december közepe óta kiadott) már automatikusan levágják 45 FPS-re azt ami nem megy 90-en. Erre volt külső egy program korábban. Itt már csak az a rossz amikor vált 90-ről 45-re pl. amikor Onwardban a jungle pályán csak egy sziklát nézel (90) vagy a fákat a mozgó lombkoronával (45).
A stabil 45 FPS már használható lehet de aki hajlamos rá attól is még rosszul lehet.
De az előbb említett Onward pályán az én 1070-em is beesik 90 alá párszor.

Ha nagyon nem bírod ki VR nélkül (én megértem :slight_smile: ) akkor vegyél majd Oculus Go-t vagy valami hasonló egybe épített cuccot. Olcsóbb mint a Rift és el lehet vele szórakozni. Persze PC játékokat ne várj tőle de pl Minecraft, Dead Secret, Dreadhalls és még pár jó darab van rá.
Aztán ha lesz jó géped, a CV1 is elég olcsó lehet majd (esetleg használtan ha jön abból is valami újabb) meglehet a PC-s VR.