Oculus Rift szenzor mozgatás


#1

Üdv!
Érdekelne, hogy mi a procedúra a következő esetben. Ha a megrendeléskor beállítom ilyen mozgós meg ilyesmihez a szenzorokat, és mondjuk később akarok szimulátorozni amihez nem szükséges a mozgás követése, csak a headset mozgása a lényeg, akkor át kell pozicionálni a szenzorokat, vagy van valami megoldás erre?


#2

Processing…Please wait :clock4:


#3

Mit állítasz be megrendeléskor, szállítási címet?
Az “ilyen mozgós meg ilyesmi” játékoknál is a headsetet követi a szenzor + a touch controllereket.
Normálisan kell beállítani a szenzorokat és akkor nem kell variálni.
Ha ülve akarsz játszani mondjuk gép előtt kormánnyal, fogod odaülsz és ennyi, max nyomsz egy recentert az oculus homeban.
Normális játékokban a menüben is lehet állítani a magasságot, pl dirtben az üléspozìcióval lehet finomhangolni minden irányban.


#4

Csak azért kérdeztem meg, mert nem valószínű hogy megoldható hogy amikor mozgós játékkal játszom akkor ugyanott legyen a szenzor mintha a gép előtt ülnék. Meg a látószög miatt is kérdeztem, hogy nem ülök-e túl közel hozzá. De akkor valószínűleg megoldható. a megrendelés alatt azt értem, hogy az első beállításnál.


#5

Ha ujra be is kell állítani, nem nagy kunszt.
Ilyenkor már nem kell végigmenni a varázslón, külön be lehet állítani a szenzorokat. Kb 2 perc az egész.


#6

Egyszer kell beállítani, utána csak a recenter-t kell nyomkodni. Játszok touch-al állva 360 fokban, meg toltam ülve is kontrollerrel. Újrakonfigurálás nem kellett, csupán meg kell keresni a recenter (vagy reset head position, stb.) gombot a játékban és megnyomni mikor kényelmesen elhelyezkedtél.

A megrendelős részt én sem értem. Függetlenül attól, hogy mit és mivel játszol, 2 szenzort kell mindenképpen rendelned, ha ez a kérdés.