Onward – játék ajánló és játékostársak keresése

Azok számára akiknek nem tiszta esetleg, hogy mi is az Onward. Az Onward egy “realistic shooter” játék, épp úgy mint az Arma szériák, csak ez a virtuális valóságon belül. A játékban fontos, hogy a csapat tagok között jó legyen a kommunikáció és a küldetés érdekében jól megszervezett taktika legyen a cél feladat végrehajtására.

Steam oldal: ITT

Fontos tudni a játékról, hogy eddig egy kis csapat végezte a fejlesztést a játékon, viszont a 2016-os év végén a Valve érdemesnek tartotta a játékot arra, hogy felkarolja a fejlesztőket, hogy együtt dolgozhassanak a játék fejlesztésén.

Továbbá a játék közössége kialakitott egy Tournament-et amit minden második szombaton rendeznek meg. Erre az eseményre lehet szólóban és csapatban(4 fős) is jelentkezni.
További infó: https://steamcommunity.com/app/496240/discussions/0/154644045357500513/

Az akit érdekel a játék és szivesen csatlakozna, az töltse ki a lentebb példaként irt jelentkezési útmutatót és küldje el hozzászólásként a témába, hogy ez által fel tudjuk egymást venni Steamen.

→Név: SFGeri
→Steam: http://steamcommunity.com/id/SFGeri/
→Infó: Tapasztalt Onward játékos, versenyen még nem vettem részt.

Szia, jól látom hogy csak touch-al megy? :frowning:

Igen. Követett kontroller kell hozzá. :wink:

Szomorú. :frowning:
Azt legkorábban a húsvéti nyuszi hozza. :slight_smile:

1 kedvelés

Ha meghozza, belecsapunk a lecsóba! :blush:

Időnként Én is csatlakoznék. :slight_smile:

Én csak most mélyedtem bele ebbe a játékba de nagyon beszippantott :slight_smile:
Home made gun stock is van már :slight_smile:

Viszont volna egy kérdésem azokhoz akiknek szintén megvan:

Amikor célzok függetlenül attól, hogy mivel (optikai vagy red dot stb.) a céltábla közepére célozva a 8-9-es kör alját találom el. Minden fegyverrel így van. Még a pisztollyal is úgy kell célozni, hogy a középső jelölés feljebb legyen.
A Steames topicban találtam egy bejegyzést mely szerint a hozzászólónak ugyan ez a problémája de azt a választ kapta, hogy a távcsőhöz képest helyezze lejjebb a fejét. Na ez nem jó mert bárhogy nézem ugyan úgy történik a lövés.
Sőt minden távolságon következetesen a szálkereszt egyel lejjebbi metszésénél kell célozni. Akár közeli akár távoli célra lövök. Tehát nem arról van szó, hogy a lövedék ívet ír le a levegőben és távolabbi célra magasabbra kell célozni. Szerintem ez nincs is lemodellezve. A lövés és a lövedék célba érkezése között is túl rövid az idő.
Youtube-os videókban viszont úgy láttam, hogy nem céloznak feljebb. De ott még inkább VIVE-al játszottak.

Szóval másnál is így működik?

Szerintem csak annyi az oka, hogy a fegyver csöve és az optika/szálkereszt közti távolsággal kell kicsit “babrálni”, hogy annyival fölé célozz mint amekkora távolság van a kettő között magasságban.

Erre tudok csak gondolni. :slight_smile:

Fölé célzok, azzal nincs baj csak fura kicsit. Csak majd ha megjavul a dolog pl. egy patch-el akkor meg potato lesz a célzás mert a headshotok mind fölé mennek majd. :slight_smile:
Az első métereken persze a távcső és a fegyver cső magassági diffije lehetne a magyarázat de nagyobb távolságon is mindig a szálkeresztben egy rovátkával lejjebb kell célozni, ami 10 m-en a 9-es kör, 300 m-en már 6-os. De nem azért mert esik a lövedék hanem mert ott a szálkereszt (illetve nálam lefelé az első rövid rovátka) metszéspontja. Bármekkora a távolság, mindig oda megy a lövés. Fura, hogy a játék legtöbb része amennyire lehet realisztikus szimulátor (ami nekem nagyon bejön) de a lövedék röppálya az pont nem. A játékban gyakorlatilag teljesen vízszintesen repül a lövedék. Talán majd később állítható lesz a távolság.
De akárhogy is az nincs rendjén, hogy nálam másképp működik. Bár lehet, hogy a szeptemberi update óta mindenkinél ez van (én csak azóta játszok vele) csak nem panaszkodik senki.

1 kedvelés

Oculus store-ban is megjelent a játék, olcsóbban mint a Steames verzió.
Aki rosszul van a szabad mászkálástól VR-ban annak nem feltétlenül ajánlott bár szerintem nem annyira jön elő mint más játékoknál. Nekem egyszer sem volt ezzel problémám pedig a Mars 2030 vagy Arizona Sunshine-ban előfordult némi émelygés.

A játékról kicsit: realisztikus military shooter. Van 1 játékos mód is de inkább gyakorláshoz való, hamar megunható az a része. A PVP viszont megunhatatlan. Nekem 80 órám van benne és már közepes szintűnek mondhatom magam. :slight_smile:
Annyira realisztik, hogy csak az egyenruha különbségén látszik hogy ki a barát ki az ellenség. Kezdetben előfordul némi akaratlan TK.
Alap esetben 2 db 30-as tárat lehet vinni de én ritkán jutok el addig, hogy cserélni kellett. Nincs ugra-bugra, reális sebességgel lehet futni, haladni, gugolva menni. Fekve is lehet persze kúszni de ahhoz ugye le kell feküdni a szobában. Ami valakinél helyszűke miatt gond… valakinél meg az ilyen torna óra 2-3 kör alatt kiszívja az energiát pl. nálam :smiley:
Szóval inkább taktika, team kommunikáció, helyezkedés. Nincs minimap, nem tudni mennyi lőszer van a tárban csak ha számolja az ember a lövéseket.

Szóval részemről nagyon ajánlott kategória (eddigi legjobb VR game számomra).

1 kedvelés