[PC][Sok játék] Amikkel játszanék ahhoz embereket keresek!

Sziasztok!

Olyanokat keresek akikkel jót lehetne játszani vagy nincs kivel játszania és lehet sokat hülyéskedni. :smiley:
Én 22 éves vagyok. Annyi elvárásom lenne hogy 16+ életév legyen.

Szervert tudok futtatni. Már lagg mentesen mivel 21-én bekötötték végre a 250mb -os netet :slight_smile:
Régen is futtattam csak akkor volt kezdő lagg mert 15mb -os DSL netem volt :smiley: Ilyen a falusi élet.

Amiket szívesen játszanék csak egyedül nem az igazi:

~ 7 Days To Die (jelenleg játszok vele/streamelem)

~ Bloody Trapland (valaha végig játszani xD)

~ Don’t Starve Together

~ Euró Truck Simulator 2 (Trucksbookon van cégem)

~ Rust (Ha sokan lennénk akár saját szerver és egymás ellen :D)

~ ARK: Survival Evolved (már régen játszottam vele)

~ Broforce

~ Empyrion - Galactic Survival

~ GTA - San Andreas (MTA)

~ Dota 2

~ PlayerUnknow’s Battlegrounds (Még kezdő vagyok!)

~ Metin2 (hivatalos magyar VAGY a saját szerveremen ami már évek óta megvan :smiley: )

~ Minecraft(ha úgy tartja a kedvem.)

~ Cubic Castles( És egy kis gagyi játék xD)

~ Alien Swarm: Reactive Drop

~World of Tanks

Ezen felül és szívesen videózok/streamelek.
Csak sajnos vannak korlátok amit a gépem nem mindent enged :confused: Nem vagyok egy pénzes zsák. :smiley:
Jelenleg 7 Days To Die-t streamelek twitch-re (Egyik haverommal játsszuk) amit át töltök youtube-ra.

Steam : Kipurcantix
Csak azt fogadom el aki rám ír itt privátban! VAGY ír itt hozzászólást!

Viszont munka miatt én átlagban este tudok lenni meg hétvégén. Kivétel ünnepek akkor tudok lenni sokat.

Azon kívül ilyen mmorpg játékok jöhetnek persze van 1-2 kivétel amikkel már nem szeretnék játszani.

Amikkel biztosan nem szeretnék már játszani:

~ Counter Strike : Global Offensive (és a korábbi verziói)

~ Team Fortress 2

~ H1Z1

~ Gates of Andaron

~ Terraria

Fogalmazás/helyesírási hibákért elnézést! :smiley: