Ryzen 5 3600 alaplap kompatibilitási kérdés

Sziasztok! Előre le szeretném szögezni, hogy teljesen kezdő vagyok a témában, szóval elnézést kérek ha valamit nem szakszerűen írok le. :smiley:
Szóval szeretnék egy gamer konfigot összeállítani kb 320ezer Ft értékben. (1080p, 60Hz monitorhoz)

Az alábbi komponenseket néztem ki:
-Zalman Z1 NEO fekete számítógép ház
-Seasonic S12II-620 620W tápegység
-AMD Ryzen 5 3600 processzor
-MSI B450 TOMAHAWK MAX alaplap
-Kingston 2x8GB DDR4 3200MHz HyperX Fury Black HX432C18FB2K2/16 memória
-Gigabyte GTX1660 Ti 6GB GDDR6 GV-N166TGAMING OC-6GD videokártya
-Kingston 240GB SSDNow A1000 SA1000M8/240G M.2 SSD meghajtó
-Toshiba 2TB SATA3 64MB P300 Performance HDWD120EZSTA
-Be quiet! Pure Rock Slim BK008 processzor hűtő

A fő kérdésem az lenne, hogy szerintetek egy bios frissítés után rendesen fog-e működni a processzor a B450 TOMAHAWK MAX alaplappal? Van-e esetleg olyan közületek aki ezt a kombinációt használja és személyes tapasztalata van vele? Több helyen olvastam olyat, hogy nagyon lassan bootol be a gép ezzel a proci+mobo kombóval, kékhalált kapott a gép vagy melegedési problémák léptek fel. Egy x470-es vagy x570-es alaplap nem lenne jobb választás a hibák elkerülése érdekében?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv.

Na leegyszerűsítve.
Ebben kicseréled a procit a 3600-at és örülsz :smiley:

Természetesen tomahawk max-al.

Nem is kell rá bios frissítés, a MAX lapok alapban tudják, bár érdemes frissítgetni mert mivel friss proci és alaplapszéria, jöhetnek javítások.

Tápból inkább a Focus Plus szériát nézd.

Külön hűtő nem muszáj, a gyári is teljesen jó, itt tudsz spórolni kicsit.

Prociból inkább az a kérdés, kell e a 3600. A 1600Ti mellé a 2600 is simán elég, és sokkal olcsóbb, mire kevés lesz, lehet jön még 1-2 generáció prociból.

Én még nem olvastam a lassú boot problémáról, de a bios frissítések ezen pl segíthetnek könnyen.