Samsung Galaxy S8 hálózat függetlenítés


#1

Sziasztok!

Telenorban kértem hálózat függetlenítést, és ehhez adtak egy 8 számjegyű kódot, és azt mondták rakjak bele egy másik szolgáltató SIM-jét,majd írjam be annak pin kódját, és ezután majd a 8 számjegyüt,de valahogy nem akar sikerülni a művelet.
Beleraktam egy teljesen új T-mobilos kártyát,megadom a PIN-t,majd felugrik ez az üzenet: “a rendszer letiltotta a sim kártya hálózati pin kódját adja meg a sim hálózati puk kódját” Ha ide próbálom megadni a feloldó kódot,akkor azt írja ki,hogy a feloldás elutasítva.
Hülyeséget mondtak volna a telenorban,vagy én csinálok valamit rosszul?
Tudna valaki segíteni,esetleg lépésről-lépésre leírni,hogyan kell végrehajtani?

Köszi a választ előre is.


#2

Nagyon hülye kérdés lesz, de amikor puk kódot kér akkor ugye nem a 8 jegyű kódot próbálod beírni?


#3

Először értelem szerűen a PUK kódot írtam be,de mivel azt is elutasítja, ezért beírtam már a 8 számjegyűt is. Nem kellett volna?


#4

Ez alapján, az a puk kód amit a telefon kér, nem biztos, hogy a sim saját puk kódja. Ha van rá lehetőség érdemes lenne a T-s kártyás megpróbálni egy másik telefonban, hogy ott is puk kódot kér-e.


#5

Köszi a linket.
Sajnos másik telefon nincs kéznél, és bárhogy is próbálom ez nem akar működni.
Azt hiszem jobb lesz ha bemegyek újra a telenorba, csinálják meg ott helyben.


#6

Magam is ezt javaslom! Remélem egyszerűen megoldódik a probléma! Majd írj, hogy sikerült!


#7

Na végre volt egy kis időm,bementem a telenorba,mondtam mi a probléma,de sajnos ott sem sikerült.
Ketten próbálgatták 10 percen keresztül,és végül arra jutottak,hogy én csesztem el,és sajnos már csak a hivatalos samsung szervizben tudnák visszaállítani,vagy generálni egy újabb kódot.
Nem is értem,hogy ha ez ilyen macerás dolog,mármint nem mindegy mikor,mit és hányszor írsz be,akkor miért nem mondták azt elsőre,hogy helyben megcsinálják,ha van nálam másik SIM,ha meg nincs,akkor csak saját felelősségre próbálgassam otthon.
Mérges vagyok,mert ha beadom ezzel szervizbe,akkor jobb esetben is 2 hétig kéne mellőznöm a telefont, másik meg nincs.
Szóval így jártam ezzel,de nincs világ vége,csak jó lett volna,ha már ingyen lehet ilyet kérni (hűségidő lejárta után ugye),akkor már miért ne kérjem.

Köszi még egyszer a választ,és a segítséget.


#8

Hát ez így elég kiábrándító tényleg! Ha még van kedved foglalkozni vele én megpróbálnék egy telefonos ügyfélszolgálat kört futni.

A fentebbi linken amit beraktam is ezt írja a T ugye: “Amennyiben elrontottad a feloldó kódok beütését a készülék függetlenítéskor, kérjük, jelezd ügyfélszolgálatunkon a problémát, és felvesszük a gyártóval a kapcsolatot.
A letiltott feloldó kód esetén SMS-ben fogunk tájékoztatni mindkét kódról…”

Ha az egyik szolgáltatónál meglehet oldani ezt a dolgot szervízbe küldés nélkül, akkor csak-csak van legetőség a másiknál is… Ha meg ott is ugyanezt mondják, akkor legalább megpróbáltál mindent.

Sajnálom amúgy, hogy így alakult. Majdnem biztos voltam benne, hogy már csak azt fogod írni, hogy minden tuti és működik.


#9

Mégiscsak megpróbálkoztam a T-s ügyfélszolgálattal,ha már a telenornál nem segítettek,de sajnos így se jártam sikerrel. Már az első mondatom után gyakorlatilag leráztak,hogy mivel nem az ő ügyfelük vagyok,ezért nem tudnak így segíteni.
Mondjuk sejtettem.
Én is sajnálom,hogy egy ilyen egyébként nem bonyolult művelet sort is sikerült elrontani,és most lett belőle egy bonyolultabb ügyintézési menet.
Így akkor marad a Samsung szerviz,és ha szerencsém lesz,akkor a telenorba csak hülyeséget beszéltek,és nem lesz minimum 2 hét,hanem helyben orvosolni tudják.