TheVR Fórum

Segítségkérés laptop vásárláshoz

Sziasztok!
A közösség kiművelt tagjaihoz fordulnék, informatikához mérsékelten értőként. Utoljára 10 éve vásároltam laptopot, sokáig hű társam volt, és még most is eldöcög, az alap funkciók mennek rajta, de hát na :slight_smile: Ezalatt totálisan kiestem a hardveres részből, viszont az elvárásaim megnőttek. Tehát azok a paraméterek, amik mentén keresgélek:

• Legyen viszonylag könnyű, kicsi, napi szinten hurcibálnám magammal.
  • Tanár vagyok, és ebben a csodás online oktatásban meghaladva a word-excel-ppt szentháromságot, erről szeretnék tartani online órákat (lehetőleg beépített webkamerával, hangszóróval, mikrofonnal) - Microsoft Teams, Zoom, Webex, ami a csövön kifér. Pluszpont az érintőképernyő, véres szenvedés jelenleg a számolós órák tartása.
  • Látom magam előtt a szomorú közeljövőt, amikor videóvágásra és szerkesztésre és mindenféle digitális tananyag készítésre is használnom kell majd.
  • A gamerkedés alapvetően háttérbe szorul, de feles szabadidőmben szeretném erre is használni, például terápiás jelleggel ütögetnék blokkokat Minecraftban, vagy elszórakoznék a Conanben. (Igen, fogalmam sincs milyen gépigénye van a játékoknak, alulműveltségem ezen a téren határtalan, mivel eddig max ránéztem Pistiéknél vagy más gamereknél a játékokra, sose volt annyi időm hogy nekiveselkedjek a kipróbálásuknak, de most már szeretnék.)
    Szóval ha valaki érzi magában a lelkierőt, hogy ezzel a problémacsomaggal foglalkozzon (akár annyit is, hogy tippeket ad, mire figyeljek a választásnál), hálám örökké üldözni fogja :slight_smile:

Igazából a kereted a legfontosabb.

Nem biztosít az iskola / állam? Elgondolkodtató… 2021

Rajztábla, tablet, telefonon segítségül hívása / vásárlása?

Nézegess alkalmazásokat amik segíthetnek:

1 Like

ott van a jamboard is, egész használható, igaz kicsit minimalista. arra figyelj, hogy tedd passzívba a diákokat, nehogy széttrollkodják az egészet meg amőbázzanak a sarokban