Sennheiser GSP 370 probléma

Hali!
Gondoltam lecserélem a jó öreg Cloud 1-es fejhallgatóm.Mindenképp wireless-t szerettem volna kényelmi szempontból,de ez igazából mindegy.
Meg is érkezett a fent emlitett füles, Bluetooth adapter berak, illesztőprogram feltelepül, fejhallgató bekapcs, működött minden.
Videó, zene, stream kiválóan szólt, kivéve PUBG-ben a hangminőség borzasztó volt, térhangzás 0, se irányt se távolságot nem tudtam beazonositani, viszont PUBG streamet ha néztem, ott teljesen át jött minden.
Letöltöttem a hozzá járó Sennheiser Gaming Suite szoftvert,láttam elérhető hozzá hardver update, azt végigfuttattam a leirás szerint, onnantól a gép nem érzékeli a fejhallagtót.


A hivatalos oldalon irt lépéseken végigmentem természetesen,de semmi.
Ha beszúrom a kis USB sticket, akkor a windowsos “connect” és pár másodpercre rá a “disconnect” hang üzenetet kapom.
Pár tippet kipróbáltam még a google segitségével pl.: az USB kompozit eszköz-t eltávolitottam.

Egy Windows 7-es régi laptopon is kipróbáltam, USB stick beszúr, de az illesztőprogram telepitése sikertelen.
Találtam egy reddit postot, az szerint nem túl rózsás a helyzet:

Létezik hogy egy update ennyire szétbarmolja az amúgysem tökéletesem működő fülest?
Most jelenleg úgy vagyok hogy itt pihen mellettem ez a gyönyörű, minőségi, nem olcsó füles ami jelenleg használhatatlan.
Milyen lehetőségeim lehetnek még? Windows reinstall esetleg? Vagy minél előbb küldjem vissza a terméket?
Köszönöm előre is a segitséget!

Teljesen letörölted az adapter és a fejhallgatő illesztőprogramját?

Minőségi, gyönyörű? A téma végén még ugyanarról a fejhallgatóról van szó? :grin:

Mi történik, ha letörlöd azt a szoftvert?

Ezekkel a termékekkel kompatibilis a szoftver:

  • PC 373D
  • GSP 350
  • GSP 550
    Ezek közül valamelyik a te fejhallgatód? Nem nagyon ismerem a Sennheiser termékelnevezési rendszerét, azt tudom, hogy a lépcsőzetes árazás miatt, hogy felpumpálják a termékek árát több termék egyenlő más termékekkel, csak más kiegészítők vannak hozzá, meg ilyen szarságok, amiktől amúgy herótom van, szóval szépen leírták, hogy mikkel kompatibilis a szoftver, de nem tudom, hogy a te fejesed most akkor egyenlő-e mondjuk a 373D-vel.
    Mindenesetre feltételezhető, mivel nem írták oda, hogy 370, hogy a te fejesedhez nem való az a szoftver, de aztán ki tudja.

Igen, de a fejhallagtó működött és kéne is működnie a Gaming Suite nevű program nélkül is,csak nem tudnám igy testreszabni, a mikrofont, 7.1 stb…
A gond konkértan hogy a firmware update után az USB-s wifi sticket nem élrzékeli a gép és igy gondolom nincs mihez csatlakoznia a fülesnek. Rendszer visszaállitás után se volt jó.

Picike kis irónia volt abban a két szóban :smiley:

1 Like

Szerintem küldd vissza. Megpróbálhatod egy másikkal, de ha azt is megöli a firmware update, akkor engedd el ezt a fejest.

Még hétvégén próbálkozok azért, windows reinstall meg ilyesmi,bár sok köze nemhiszem hogy van hozzá,de hátha.

Innen szedtem le: https://en-us.sennheiser.com/gaming-headset-wireless-gsp-370
De mondom amig működött a füles ( 1napig) jó volt minden, szoftverben is szépen tudtam állitani mindent, audio boost, különféle hangprofilok,mikrofon, mindent
2 játékkal játszok mostanában PUBG és Division 2. PUBG-ben valami borzasztó volt a hang minden tekintetben, se távolságot, se irányt nem tudtam belőni,+ olyan érzés volt mintha egy tescos füles lett volna rajtam.
Aztán láttam hogy van elérhető firmware update, gondoltam ez a gond, lefrissittem fasza lesz, hát nem. Onnantól a gép nem ismeri fel a Bluetooth adaptert és a fent linkelt reddit poszt alapján ez nem egyedi probléma.

Ja látom ott is le lehet tölteni. Mielőbb vissza vinném, ugyanis csak bizonyos ideig cserélik, utána szenvedhetsz a szervízzel.

Megpróltad felvenni velük a kapcsolatot?
https://hu-hu.sennheiser.com/

Van a lap alján telefonszám, meg egy Contact Center link. Szerintem túl drága a termék, hogy ne segítsenek. Nagyon kíváncsi lennék a válaszukra.
A reddit poszt alatt is írta valaki, hogy neki megoldotta a support a gondot.

Köszi, leírtam nekik a problémát, ha kapok választ természetesen jelzek itt is.

2 Likes

Helyzetjelentés: Leirtam nekik a problémát, amire a válasz az volt hogy továbbitották az üzenetem a felelős személynek és amint tudnak valamit írnak, ez volt 2 hete azóta semmi válasz.
Ránéztem mégegyszer a fent linkelt reddit posztra,ahova valaki feltölött egy update fix programot ami megoldott minden gondot, a headset úgynézki működik tökéletesen, szóval tőlem zárható a topic.
Köszi mindenkinek a segítséget.
@lengyelb :lock:

3 Likes