TC The Divison 2 vélemények?


#1

Tegnap sikerült, hirtelen 3 órát beletolnom a privát bétába :smiley:
Egyből magával ragadott a játék, más is így van vele?


#2

Nagyon kellemeset csalódtam. Igazából bármilyen elvárás nélkül ültem le, de inkább számítottam arra, hogy 1 óra után megunom a szivacsszimulátorosdit ahogy tettem azt az 1-el, és kikapcs, uninstall… Na de nem. A gunfight nagyon bejön, és nagyon örülök, hogy az ellenfelek közeledtek egy normál halandó lényhez épp annyira, hogy az az élvezhetőség rovására se menjen (nem várnám el azt se, hogy 1-2 lövés halálos legyen…),
Másik ami számomra pozitívum, hogy úgy fest, egyedül is élvezetes a játék. Szeretek egyedül játszani. Amikor társaságra vágyom, vagy kimozdulok, vagy mást játszunk. Alapvetően nem szeretem ezeket a lootershooter, raidelős sz*rságokat, de ez egyelőre bejött (nekem is kb. 2,5 órám van benne) és gyakorlatilag azért hagytam abba csak, mert nem akarok sokat “spoilerezni” magamnak, és ha most túl sokat tolnám, nem lenne kedvem ezeken megint keresztül rágni magam megjelenés után. Nem gondoltam volna, úgy terveztem Exodus lesz vagy Anthem a soron következő vétel, de nagyon úgy fest, hogy nem… Tetszenek a sattlementes dolgok, a sok mini küldi, és bár szeretem a jó sztorikat és összetett párbeszédeket, itt valahogy nincs ilyen elvárásom.

Nem tudom ezek a dolgok az 1-ben mennyire voltak, mert a nulladik pillanattól valahogy annyira unalmas volt az számomra, hogy 40 percnél tovább nem kötött le soha, bár ez főleg a szivacs ellenfelek miatt volt…


#3

Ez a véleményem :smiley: nekem nagyon bejön eddig több az ellenség mintha kicsit nehezebb is lenne mint az 1. Ez Malmöben fényképeztem mikor kint voltam dolgozni a Massive főhadiszállása.


#4

Nagyon tetszett az a 5 óra hossza kb. amit játszottam vele, persze közben volt kb. 20 dc-m illetve a folyamatos szerver lagg… De ettől eltekintve számomra is pozitív csalódási, csak annyi a gond hogy az első részhez képest igazából olyan sok minden nem igazán válltozott. A környezet és talán az AI… meglátjuk, ez a 8 fős Raid izgalmasnak tűnik. :smiley:


#5

Az nekem is nagyon bejött hogy közeledtek az ellenfelek :smiley:
Mozogtak, taktikát váltottak! Nem egy adott útvonalon mozgott a fő emberke hanem mindenfele


#6

Nekem is nagyon tetszik, úgy ahogy az első rész is. Azt viszont továbbra sem értem, hogy miért kellett új játék belőle (nyilván a pénz miatt). Szerintem sokkal jobb lett volna mondjuk egy Season 2.


#7

Ha túl sok a kontent, akkor hosszú a fejlesztési idő, ha hosszú a fejlesztési idő, akkor az sok pénzbe kerül, a sok pénzt meg csak úgy termeli vissza ha teljes és nem DLC árat kérnek egy amúgy game lenght tartalomért. Illetve az első rész azért nem volt egy osztatlan piaci siker, szóval nem éppen egy rossz piaci döntés elszegmentálni, mert a folytatástól mindig jobbat vár a közönség.

Egyszerű matek igazából, háttérben a pénzzel, mint mozgató rugó.


#8

Nekem leginkább az tetszik, hogy nincs hó. Nagyon megnézném így az első részt. Növények mindenhol, világos van, nem jönnek szembe a céltalanul járkáló civilek. Persze az első rész hangulatát a sötétebb környezet nagyon meghatározta, szerintem ezzel a nyári világgal az is egy teljesen új játéknak tűnne :smiley: Persze ezt soha nem tudjuk meg. Jók a nagy sugárutak, és az egész DC hangulat. Jó, hogy itt nem kell átnevezni a rendőrséget, meg szerintem a többi épület is eredeti nevével és kinézetével szerepelhet.
Kíváncsi leszek milyen ellenségek lesznek a komolyabb szinteken, ha már az utcán belefuthatsz “kiskocsizókba”, gránátosokba.
Remélem a teljes játékban sem fogunk csalódni, és nem spórolnak semmivel egy esetleges 3. részre! :slight_smile:


#9

Nem a 3. részre, hanem a DLC-kre :smiley:


#10

Igen, persze. Ezek nyilvánvaló tények. Csak nekem a játék felépítése is arra engedett következtetést, hogy ezzel évikig játszhatok majd és lesz benne kontent. Nem kell messze menni ott a Siege, a Year Pass ára 30 euro. És azt ide is el tudtam volna képzelni évente.


#11

Szerintem ez teljes értékű külön cucc… És valószínű utalni akartak arra, hogy ez kicsit más. Jól is tették, mert én pl. a Division 1-et nem szeretem alapból. Ha ez egy Season pass lett volna, le se szarom kb. így megnéztem, és kellemeset csalódtam. És meg is fogom venni.


#12

9 órát öltem a division 2- be,és ugyanazt a szerelmet vártam, hogy elkapjon, és maga köré szorítson, mint annak idején az első résszel…és megszakad a szívem, hogy nem így történt :frowning: . A véleményem szubjektív, az objektívitás mindig távol állt tőlem: első benyomásom a lövés hongok, és tereptárgyak átugrása volt. Szenzációs élmény hallgatni a lövedékeket, és elképesztő kényelmes , és rugalamas a tereptárgyak átugrása. azt hiszem egyyetértetek velem, hogy a division 1 a szívem / szivünk csücske… egy szerelem, amit nem lehet csak úgy elfelejteni, egy érzés, ami belülről jön, mikor elindítjuk a uplayt… és tudjuk ,hogy nem az AC Black flag-et akarjuk elindítani, vagy a Watch dogs-ot,vagy az R6-ot hanem a DZ-t akarjuk… akár bug-os, akár tele van cheater-rel, mi akkor is ügynököket akarunk ölni, vagy éppmi akarunk lenni a rugók, akiket a fél szerver üldöz a béna nomád szettjükkel :slight_smile: , vagy kifarmolni azt a szájbatekert predator gumikesztyűt, ami 1 éve nem akar kiesni, hiába negative Ramos :smiley: Ezért talán magssabbak lehetnek, magasabbnak kell hogy legyen az elvárásunk
Rettenetesen jó érzés volt Washington utcáin cikázni a drónommal, lelőni az ellenálló egységeket, begyűjteni a loot-ot,felszedni az shd-technológiát. Tágas terek, napsütötte utcák a Fehér Ház közelében, aprólékosan kidolgozott utcák, terek, buszmegállók, akárcsak az első részben… Akár butítva volt a béta grafika, akár nem, a játék gyönyörű, és magával ragadó! csillagos ötös! tagadhatatlan! Aztán ahogy haladunk egyre beljebb az óriás város betondzsungelében, valami ismerős fémes érzés csillan fel a szájunk peremén… mintha ezt már hallottam volna valahol…egyre inkább érezzük ismerősnek a szinkron hangokat… a side effekteket, a skill effektekt,a mission hangok, mintha már ezt mind hallottuk volna valahol… de haladunk tovább a beton rengeteg belsejébe, hiszen várjuk az élményt, az ismerős hangok “nem nagy kunszt”, hiszen jól működött az első részben is, nem szegi kedvünk ugye?! haladunk tovább, enyhén magunkba megjegyezve… ‘a játékmenet nem fejlődött előre, de ez nem gond, ha nincsenek csíterek, meg egy f@sza DZ, akkor az nekem már elég’ … szólt a fáma
…már nagyon körbejártuk Washington DC-t… a moha, és a sáfrány benőtte az oszlopokat, pilonokat a félig kihalt utcákon, sikátorokban, hiszen 8 hónappal járunk az első rész után, de a Division ügynökei bár nem sietve, de kiartóan igazuk mellet harcolnak, hogy egy új, szebb világ hajnala köszöntsön reánk… Újabb ellenségbe botolván kezd feltűnni, hogy a HUD, az interface, a side effektek,a kijelzők skill effektek… mintha kisértetiesen hasonlítanának az első rész grafikai megjelenítéséhez… de ez nem lehet gond ugye, hisz az első részben is átjárta testünket az adrenalin, mikor a flare gun-nal jeleztünk a helikopternek a “kinccsel a hátunkon”, és egy jellegzetes mély basszus kiséretében jött a válasz, hogy “csak” 1 percet bírjunk ki, és sikerül azt a “mappás” fegyvertokot, vagy a ‘ház’-at végre kimenteni, hogy kedvünkre felfejlesszük a terminálban később, miután 2-3 rugót, vagy rugóként 2-3 ügynököt eltegyünk láb alól… Ti is érzitek azt a lágy, kéjes érzést ajkatok, és szívetek körül ,mikor jön a vizuális, és audio megerősités, hogy rugóként / ügynökként megöltetek egy riválist … aztán jön a felismerés… " bakker az első részben ugyanígy volt!!! " a hang is,de a kinézet is…
Minél beljebb haladtam a város szívébe, és öltem az ellent, egyre inkább éreztem úgy, hogy ez már megtörtént korábban velem valahol… egy kietlen, hideg, fagyos téli város szívében…
Division fan-ként azt kell mondjam, ezt kevésnek, egy reamstered első résznek érzem, ami nem feltétlen negatív, hisz mindannyian csak egy jobb, cheat mentes New York-ot akartunk átdolgozott loot rendszerrel, és őszintén szólva megkaptuk! Ugyanazok a hang, és vizuál effektek? igen! DE kaptunk egy átfogóbb, kidolgozottabb, és értelmesebb kraft és loot rendszert, a pvp még nem mutatta meg esszenciális értékét, de úgy tűnik taktikusabb, és jobb csapatmunkát igényel, mint elődje, nagy kérdés, hogy az eventek, a játék mennyire, milyen hosszú ideig képes bevonzani, magával ragadni a játékost, mert egyelőre úgy érzem, nem képes hoszú távra lekötni a játék, nem úgy, mint az első rész. De persze ez csak alfa-béta gamma 0.0.0.1.1.12… van mit, lesz is, és fognak is mit javítani rajta! Nem dőltem hanyatt a játéktól, de muszáj elmondanom, hogy bőven többet adott,mint vártam tőle, még így is, hogy az utolsó 3-4 órában teljesen úgy éreztem, mintha az első rész feljavított változatával játszottam volna!
Köszönöm, hogy elolvastál! :smiley:


#13

Az early game szerintem elég langyos, anno a division 1 -et is majdnem letöröltem level 25 körül, mert rohadtul meguntam az ismétlődő sidequesteket, meg elég könnyű volt az egész játék, (lévén hogy nem egy félhülye módjára játszottam, nálam eléggé hamar haltak az npc -k) mára viszont több, mint 950 órám van a játékban, mivel az endgame tartalmak már érdekesre sikeredtek.
Az endgame viszont rohadt jó lett itt is, a Black Tusk frakció ellen harcolni már kihívást jelent, illetve a 3 endgame karakter specializációt is kipróbáltam, azok is adják. Az egy elérhető küldetésen meg random spawnolnak le az ellenséges npc -k, szóval így változatosabb újra és újra nekiesni.