[Tom Clancy's Rainbow Six Siege] (R6S) [PC] Társ és csapat keresés

Sziasztok !

Most, hogy itt van nekünk a fórum, jó lenne ha a Vr-osok agyonvernék a külföldieket 6Siege-ben. Mit gondoltok ?
Annyi mindent tettünk már tönkre közösen, mi Vr-osok most a külföldiek idegeit kéne megbuzergálni.

Illetve ha bármilyen kérdés merülne fel a játékkal kapcsolatban, akkor szerintem ebben a topicban biztosan lesz valaki, aki tud segíteni.

UI: Nem számít ha valaki kezdő, a lényeg, hogy együtt nyomjuk. :sunglasses:

R6S csapattárs
Rs6 hoz keresek játékosokat kezdő vagyok
Rainbow six Siege Társkereső
[Rainbow Six Siege][PC] Csapattársakat keresek szórakozás céljából!
R6siege
Rainbow 6
Rainbow Six Siege-ha csapatot keresel(PC)
[Tom Clancy’s Rainbow Six Siege][PC] Casual Fun pajtikereső
[Rainbow 6 Siege] Csapattárs kereső
[Tom Clancy’s The Division] Csapattárs keresés
Rainbow six csapatot alapítás
Csapattagok keresése
Csapattagok keresése
[PUBG, R6S] [PC] Játékostárs kereső

Szia. Én benne lennék csak nem mindig megy jól a játék :smiley: . Felhasználó nevem : diliusz123456 :smiley:

Uplay, Steam, Origin, [Battle.net]

PaR4DoC[#2187]

Nyugodtan vegyél fel Egon_HUN

Van benne valami @par4doc, adjunk a külföldieknek! uplay: Naxorax Ma jött le a játék, kedden lesz 1060-om… Minden rendben lesz. XD

Sziasztok, en is szivesen jatszanak veletek sracok, de sajna elegge kezdo vagyok a Siegben, egy idelye mar tervezem hogy megvasarolom a jatekot de senki mast nemtudok ravenni a barati korombol hogy szinte vasaroljak meg es egyedul nem akartam :confused: a hetvegen free to play szal most kicsit kiprobalom :slight_smile:

Szevasztok! Nyomhatnánk, sajna még nincs headsetem, de lassan megrendelem, aztán küldhetjük. Addig is felhasználónevem: Mr__Peterson, mint kb. mindenhol. Vegyetek fel. Aztán ha lesz szólok és csapjuk neki! :smiley:
Szerk.: már van mikronom, szóval ez is meg van.

Szia, én is kezdő vagyok. Szóval együtt bénázhatnánk, kb egy óra és jönnék, ha lesz még kedved! :slight_smile: