Tomtop vélemények, s tapasztalatok


#1

Sziasztok.

Cím rövid és lényegre törő.

Van aki rendszeresen itt vásárol?Mik a tapasztalatok, volt-e soha meg nem érkezett áru?Illetve kérdésem hogy hogyan lehet felvenni a kapcsolatot az eladóval?Telefonon keresztül erre nem találtam opciót.

Egy hónapja rendeltem egy xiaomi bluetooth fülest, de még mindíg nem érkezett meg, igaz kínából jön.


#2

Szia! Én nem, de ismerősöm többször is rendelt. Egy kivételével mindegyik megjött. De ez sajnos nem a kínai hibája, hanem a gusztustalan, inkompetens Magyar Postáé. Ha van tracking number bármilyen rendelésen, látod, hogy legalább annyit áll itthon az áru, mint amennyi idő alatt ideér Kínából.

Paypallal fizetted amúgy?


#3

Szia.

Van tracking number, de egy kereső sem találja, a tomtop szerint dispatched, de semmi több.

Igen, paypallal fizettem.Nekem is a posta a gyanús, de azok meg már hülyének néznek hogy a nyakukra járok.Igaz velük még nem kerestettem rá szám alapján.Bár nem tudom tudnak-e vele mit kezdeni?


#4

Első körben az eladónak írnék, hogy nem működik a tracking number, oldja meg, hogy jó legyen. Ilyenbe már futottam bele eBayen, és lett működő szám. Postával nem tudom mire mész, egy próbát megér. Ha semmi nem jön be, kérd vissza a pénzed. Ha az sem, akkor írj a Paypal supportnak, ők visszatérítik minden gond nélkül.


#5

Épp ezt szeretném, de csak a tomtop supportot tudom elérni, az eladó elérhetőségét nem találom sehol.

Ui.:Paypalon keresztül jeleztem a problémát, kíváncsian várom a választ.


#6

Már kaptam is új tracking numbert.

Az eladó még egy kis türelmet kér.


#7

Ha jól értelmezem futár hozza, ez esetben valószínűleg tényleg nem kell sokat várnod. Érdekes, hogy milyen sokat ültek a megrendelésen, mielőtt feladták.


#8

@medvemacko Ma meg jött a cucc, és tényleg futár hozta, amit nem is értek mivel a szokásos kínai ingyen postával kértem. :smiley:

@lengyelb részemről zárható.


#9

Na, ez a lényeg akkor :wink:


Lezárva ekkor: #10