Toyota prius, rossz megítélése. miért?

Miért van a prius-nak ennyire rossz megítélése? mert cvt váltó van benne? (audi multitronic) mert hibrid? (lexus ls600h) Vagy azért mert nem “szép”? 1. a szépség relatív, 2. annyi csúnya autó van a prius-on kívül… De a lényeg: miért kell utálni a prius-okat? jay leno-nak a véleményével egyet tudok érteni. a lovak példáját hozta fel. anno munkagépként használták őket aztán megjelentek a kocsik… szerintem a hibrid egy tökjó átmenet az elektromos és a benzines kocsik között. Vagy csak divatból kell utálni őket? (És azt tegyük hozzá hogy az 1.2-es turbómotor igen erősen buzis)

Nem tudom ki van így, én személy szerint nem utálom a priust. Gondolkodtam azon, hogy ilyen autót veszek, de a lopás legnagyobb áldozata, ezért letettem róla. Szerintem gyakran szívják az emberek vérét vele inkább. Amikor megjelent, egy igazán érdekes koncepció volt az autók között. De a lényeg, hogy gyárják és zöldebb tőle a világ :slight_smile:

1 Like

Én Toyota márka fan vagyok, így nekem soha nem is volt gondom vele, talán az erőtlensége miatt mondják, hogy női autó és, ha férfi vezeti azt mosolyogják meg. De ez személy függő, jó magam soha nem használnék benzines autón kívül mást, de tisztelem, aki ezzel is segíti a környezet megóvását. Na és igen én 1.8-2.0 motor alatt nem raknék turbót egy autóba, biztos jót tesz annak a közel 1.0 motornak egy turbófeltöltő…

1 Like

Talán mert a “snob” szóval azonosítják.
De a Tesla X-model-el méltó társa lelt.
Az egyenlőre számunkra megfizethetetlen hybrid autócsodák magas státusz szimbólumok is.
Régebben a prius amúgy is “pu nci mágnes” -ként lett megbélyegezve.
Aztán jött a hummer. Amit már bizonyos filmeben is hivatalosan így neveztek. De az menő mert nagy és sokat fogyaszt.
A prius megítélése pedig a Vr közösségben…
Vérszívás. Ha érdekel kérdezd meg Pistiéket :wink:

Ez is mint nagyon sok minden a USA-ból indult ki és két dologból tevődött össze.
Az egyik, hogy amikor megjelent az első generáció akkor még nem volt elszállva az olajár, így az átlag embert nagyon nem érdekelte, viszont voltak sokan, akikek igen és ezáltal óriási siker lett. Sajnos azonban a vevőkör egy része a sötétzöldekből* került ki és ez adja az utálat nagyobbik részét.
A kisebbik része pedig az, hogy az elején abszolút nem fogyasztott kevesebbet átlagban mint egy modern dízel vagy benzines, csak jó volt a marketingje valamint a lebomló anyagok miatt konkrétan büdös volt.

Szerintem ezek miatt utálják a Priusokat/Priusosokat.

Ja és mert Buzis! :slight_smile:

*Sötétzöld: Azon lelkes magukat “környezetvédőnek” tituláló szellemileg csökkent értelmű emberek csoportja, akik szerint ha nem úgy éled az életed, ahogy ők elképzelik akkor egymaga te vagy a felelős minden rosszért. Ilyenek például akik annak idején a nagy Prius hullámkor jobb esetben matricákat ragasztottak a terepjárókra/suvokra, rosszabb esetben kiszúrták a gumijaikat stb.

Hát maximum a környezetvédö pu… , ra van bármilyen hatással. :smiley: Bár szerintem már rég nincs ez, hogy egy autó úgy igazán vonazza a csajokat. Inkább akarnak MAGUKNAK “olyan” autót, mint olyan faszit akinek van.
Janinál tényleg csak a vérszívás a motiváció, nem hinném, hogy valaki itt komolyan cikinek tartaná a priust. Közelekdési ezköznek hibátlan. :slight_smile:

2 Likes

1 literes turbós kocsid van?

Én akkor lettem 100•\• ban toyota mániás, amikor lett egy toyota corollám. (96os 1.3as szívó) és hogy ez mennyire fasza… Ültem az új corollában is… Tudod mikor fog a szememben a toyota egy része (sajnos elég nagy része) ha bmw motor lesz az új suprában… A supra nem azért volt annyira fasza kocsi mert szépen néz ki, (persze jól néz ki de akkor is na) hanem mert nagyon fasza a motorja… 7-8-9-1000(!!) Lóerő…

Én maximum 450-500le re tervezem felhúzni jelenleg szívó 2JZ van benne meg pár új cucc, így 280le, de keveslem :smiley: Én miután megtudtam, hogy bmw-vel közös a projekt, eltűnt minden érdeklődésem iránta, max az őszi Tokyo Autosalon-on megnézem hány % ban volt a bmw-nek köze hozzá, ha a motorhoz is hozzáadtak akkor felejtős :smile: Viszont sokan lecserélik a jó öreg 2JZ-re, ahogyan az új gt86 osnál tették :slight_smile:

1 Like

Egy gt86 és 2jz eléggé fasza párosítás :smiley: kíváncsiságból nem próbálod meg soha felhúzni, 8-900 paci-ig?
Ha nekem lenne hasonló kocsim az lenne egy napi program hogy kimennék a pályára és a sok agyhalott sznob x6m-es emberkét letonám… tudom hogy gyerekes de akkor is :smiley:

Srácok! A fanboykodást privátban nyomjátok ha lehetséges! Köszi! :slight_smile:

1 Like

Nem, de ez most, hogy is jött ide? Ha a “Ja és mert Buzis!”-ra gondoltál azt csak poénnak szántam. :wink:

1 Like

Nem a Prius-al vannak a gondok, hanem az összes elektromos autóval. Egyik kollégám kapott tesztelésre egy Nissan Leaf-et, fogta is magát és a családot a tél kellős közepén és elindultak vele egy hétvégére kiruccanni. Pár kilométer után le kellett kapcsolnia az autóban a fűtést, mert nem érte volna el a következő töltő állomást. Töltésnél fél óra/1 órát várakozott (nem töltötte fel teljesen), attól függ, hogy gyors töltő-e vagy sem. A kb. 3 órás utat fél nap alatt tette meg télen, fűtés nélkül :slight_smile: . Amíg nem tart ott a technológia, hogy mindez simán, zökkenőmentesen tudjon működni, addig az elektromos autók nem fogják leváltani a hagyományos belső égésű motort.
Ez a személyes véleményem, de azokat az akkumulátorokat mire legyártják az elektromos autókba, sokkal jobban szennyezik a környezetet, és még a kapacitásuk is kevés, az áram termeléséről amivel feltöltjük meg nem is beszélve. Ha mindezt figyelembe vesszük, már nem is olyan biztos, hogy zöldebb tőle a világ :slight_smile: .

A megoldás 1958-ban gyökerezik a Ford repertoárban.
Atom meghajtású gépkocsi: Ford Nucleon
A cikk szerint kb.: 8000Km-t lehetett volna megtenni vele egy cellával

3 Likes

Mondjuk ezzel akkor csak annyi probléma lenne, hogy a terroristák egy tömegbehajtással konkrétan egy városrészt egyszerre alakítanának gomba alakú felhővé.

Szia
Én egyáltalán nem utálom ezt az autót.
Sőt kifejezetten kedvelem.(még a formája is nagyon bejön)
Egy jó barátom meg úgy utálja,mint a szart…
Megkérdeztem miért,és még választ sem tudott adni!

1 Like

Ezért jó a hibrid. mint a prius. Még statisztikák vagy csak öszkép sincs arra/ról hogy mennyire szennyez egy ilyen hibrid kocsi. amúgy a leaf-es téma… ott van a priusban a benzin motor, beindítja a kocsi és fűtve mennek ameddig akarnak. (vagy van benzin)

Én is ezért írtam ki a témát, mert kíváncsi voltam hogy ez miért és hogy van…

1 Like