Ubisoft vagy t-home?


#1

1 HÓNAPJA nem enged be a uplay account launchere (pontosabban aug 8-10-én vettem észre). Szóval nem tudok játszani a játékaimmal. A FASZOM KIVAN MÁR VELE. Annyi módot kipróbáltam arra, hogy ez sikerüljön, hogy bárki beleőrült volna! “A Ubisoft szolgáltatás jelenleg nem elérhető” - Ennyit ír, amikor be akarok jelentkezni. Letöltöttem a legújabb uplay launchert! Nem enged be. Újraindítottam a gépet számtalanszor. Írtam a uplay supportnak, végül azt mondták, hogy ez hálózati hiba. Felhívtam a t-home-ot, az ügyfélkezelő azt se tudta miről beszélek, de azért küldenek valakit, aki megcsinálja… Az IP protokoll 6-os verzióját letiltottam, mivel az is befolyásolhatja a uplay-t. Nem segített. Az időt visszaállítottam a gépemen és úgy próbáltam belépni: nem segített. Offline módba már nem lehet belépni, mert ahhoz minimum 1x be kéne lépni online is.
MIT CSINÁLJAK, HOGY BELÉPHESSEK UPLAYRE?!
Jelenleg pedig a hibejegyem nem tudom megnézni uplayen, mert errorozik a honlap! xD

  1. Reset Winsock (works for all Windows users): a) Open CMD as admin. b) Type netsh int ip reset ipreset.txt and press Enter. c) Type netsh winsock reset and press Enter. d) Type netsh int ip reset and press Enter. e) Restart your computer.
  2. Network Reset (<- only for Windows 10 users): a) Click on the Windows symbol on the bottom left of the screen. b) Click on the Gear to access the Settings. c) Click on “Network & Internet”. d) Click on “Network Reset”.

Kipróbálva minden: nem működik továbbra sem.


#2

Szia Perta.
Biztosan van a közeledben olyan, akinek van mobilnete a telefonján. Lehetőleg akkor ne “Tés”. Próbáld meg a bejelentkezést onnan. Abból kiderül, hogy a szolgáltatód blokkolt pár portot - amit szokott - de szerintem a Uplay dolgai nem hinném, hogy köztük lenne.
Ha asztali géped van, egy USB kábel, ha notid, akkor wifin is elég. De a “Tét” húzd le róla először.
Ezzel a módszerrel ki is zártad a szolgáltató hibáját (vagy megvan a válasz). De sajnos én nem gondolom, hogy ez lenne a probléma.
Aztán próbálj más gépről bejelentkezni. Illetve a szokott dolgok, víruskereső esetleg parkolópályára tette az Ubisoft Game Launcherét. Lődd le próbára a tűzfallal együtt (és nézd meg, nem-e rakta be a “homokzóba - alkalmazások feloldása”). A rendszeridőd legyen pontos.
Kábé ennyi jutott eszembe elsőre.


#3

Egy barátom gépén be lehetett lépni az accountomba. Neki digi nete van xD Nos, akkor tuti az én szolgáltatóm blokkolja? Tűzfalam csak a defender van, az nem zavart be. Letiltottam, de akkor sem engedett be.


#4

Na az már valami. Meg tudod próbálni azt még, hogy más netről, de a saját gépedről indítod Ubit?
Akár az említett baráttól? Vagy valami mobilnetről, ami nem “Té”?
A böngésző 80-as portot használ, A Game launcher pedig… idézem:
Uplay Launcher:
TCP: 80, 443, 13000, 13005, 13200

De itt van egy link is:


#5

Köcce! Sajna nem tudom más netről megnézni a gépem. A szomszédot megkérni pedig gáz lenne :S Amúgy tudom a portoknak a számait, de azért köcce :smiley:


#6

Ha én a szomszédod lennék, elvárnám, hogy nálam megnézd… De ha nem, nem.


#7

Miért?
Pl volt a forza horizon 4-es eset, hogy nem ment T-s hálózaton a multi része. De T-s mobilneten vígan működött.
(Céges mobilnet gyorsan elfogyott akkor) :smiley:


#8

LOL XD Itt volt a szerelő és megemlítette a Forzás dolgot :smiley: Azt mondta a microsoftnál volt a hiba nem a t-home hálózatában :slight_smile: És hogy ők sosem tiltják a portokat. Mi az igazság? Szóval még nem oldódott meg a dolog, de írtam nekik egy részletes e-mailt. Írásban jobban megértik :))


#9

Vannak portok, amiket alapból tiltanak “egyes” szolgáltatók, ilyenek a külső levelezőszerverek pl. De kérésedre, és persze 38-szor nyomatékosítva, hogy a TE FELELŐSSÉGEDRE engedélyezik. Hogy napi szinten kinél ez hogy van, erről nincs friss infóm. Ezért lenne jó, ha a gépeddel más netről megrpóbálnád, feltételezem, hogy a közeledben van olyan - rokon, barát -, akinek van mobilnete. Tehát a géped sem vinned. Csak próbára.
Akkor lenne elképzelés, hogy a szolgáltatónál keresd a bajt , vagy otthon.