TheVR Fórum

Új gép ~360K

Elég kezdő vagyok ilyen téren ezért szeretném a segítségeteket kérni.
Egy gépet szeretnek építeni videó szerkesztésére, játékra. Az árkeret: 320E-400E ha lehet akkor legyen benne egy jó 144hz monitor is. (legalább 24”)
Az elvárások: Legalább 16GB ram
8GB memória a videokartyaban
500GB SSD
És a játékok nagy része fusson kb. 100 Fps-en.

Köszi előre is!

2 Likes

Öö ezt hogy érted?

Keretednek megfelelő amd buildet kivalasztod es boldogsag :slight_smile:

2 Likes

És hol találok ilyen AMD buildert? Bocsi elég kezdő vagyok…

Kattints a linkelt topicra :slight_smile:

2 Likes

katt a lila szövegre és görgess le a képekig. érdemes pc-n, mert telefonon kilóg a kép széle :slightly_smiling_face:

2 Likes

A mai nap nyitottam én is egy ilyen topikot. Esetleg nézz rá arra is. :slight_smile:

1 Like

Ez egy ajánló. Kezdd azzal, hogy végig olvasod. Második lépés, hogy valóban olvasd végig, mert elsőre tuti csak átpörgetted. Ezután megint, mert újból elcsaltad a dolgot. Ha ezzel megvagy, akkor irány a PCX, iPon vagy Compker, kosárba teszed az alkatrészeket, kérsz összeszerelést és boldogság.

3 Likes

ha már itt tartunk:

(kis kötelező olvasmány, nem árt tudni róla)

1 Like

Bocsi mindenkinek a tudatlanságomért, eddig telefonról voltam és ott akárhová kattintottam nem jött be semmi. Most átjöttem gépre és így minden világos, köszi a válaszaitokat! :slight_smile:

Végül az AMD-s performance opciót néztem ki magamnak, de lehetséges az hogy az MSI B450 TOMAHAWK MAX alaplapot “kicserélem” egy Asus PRIME X-570-P -re?
Így is minden kompatibilis lesz, vagy ha összerakom akkor nem fog működni?

Ha már itt tartunk, ennyire jófej, mint itt a fórumon, semmilyen publikus helyen nem vagyok. Most sem találok semmi sértőt abban, amit írtam.

@medvemacko, Tessék?