TheVR Fórum

Új PC Driverek, windows

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni, mert most raktam össze egy új gépet, és igazából nem tudom hogy honnan kéne letöltsem a windows-t, illetve milyen drivereket kell utána feltelepítsek.
Pl nvidia geforce, alaplap driver ilyenek?

Tudnátok ebben nekem segíteni kérlek?

Kezdő vagyok e téren, nem csináltam még ilyet.
Ez az első, hogy magamnak csináltam egy gépet.

A konfig:
alaplap: Asus Rog B550-e gaming
Proci: Ryzen 7 5800x
Ram: Trident z Neo 3600 cl16
Gpu: Asus Rog RTX 3070 O8G
Táp: Asus Rog 750W gold
SSD: Samsung 970 evo plus
Ház: Cooler Master H500p mesh
Hűtő: Corsair H115i Elite Capellix

Köszönöm szépen, és bocsi hogyha ilyen egyszerű kérdést teszek fel, de tényleg nem csináltam még ilyet.

Szia!

Pont, hogy ez az ami értékelendő a hozzáállásodban. Az a hülye aki nem kérdez. :slight_smile:

Szóval, először is egy pendrive kell, 8GB-os legalább. Majd töltsd le innen a Microsoft Media Creation Toolt (MMCT) és azzal készíts egy boot-olható meghajtót. (ez maga a pendrive ugye)
https://www.microsoft.com/hu-hu/software-download/windows10

Az MMCT lényegében elvégez mindent ami kell a telepítő pendrive-hoz. (Windows 10 Pro-t válassz, 64 bit-eset)

Kell egy licensz kulcs is, azt sok helyen beszerezheted, nagyon olcsón. Ha kell segítség hozzá, szólj.

Nézd meg ezt a videót, csak mellőzd a “külső driverszedegető” progit. Hagyd a windows-ra.

Amit javasolnék: az Nvidia drivert konkrétan innen töltsd le és telepítsd, de a Geforce Experiance-t NE kérd, amikor a telepítő kérdezi. Download Drivers | NVIDIA

Ha felállt a Windows 10 és a videokártya driverek is megvannak, akkor telepítsd fel majd az Asus Armoury Crate-et: Armoury Crate - Support
Ebben a programban kb. minden a rendszerhez fontos dolog szerepel, ha kérdésed van jelentkezz, de elég egyértelmű a program használata.

Nagyjából ezek amikre érdemes figyelned, ma már pofonegyszerű telepíteni az op.rendszereket és géphez való driver-eket. :slight_smile:

3 Likes