Újonnan rendelt 'Playstation 5 - God of War: Ragnarök Bundle' Voucher kód probléma

Ide is kiírom a bánatomat. Sírok még egy kicsit itt is kínomba, amíg várok az eredményre.
Nyugodtan oltsatok le nem gond. A Reddit-en is kaptam párat. :smiley:

https://www.reddit.com/r/PS5/comments/yqp3jv/i_scratched_my_voucher_card_for_the_god_of_war/

Csalónak neveznek, meg hogy én vagyok a xar, biztos csak leakarom húzni szegény Sony-t. Most komolyan ti mit tennétek hasonló szituban? Azon kívül, hogy elmondom a problémát, és próbálom fotókkal alátámasztani, mégis mit tudnék még csinálni? De nem ez a lényeg. Visszakanyarodva.

Talán páran olvastátok ezt a Chat-en is.

Szóval, arról van szó, hogy rendeltem pár napja egy PS5-öt, a God of War-os Bundle verziót.
De a 12 jegyű utalvány/voucher, játék kód, ami a kaparós alatt kellett volna legyen, az hiányzik.
Eleve láttam középen egy szakadást, de a kaparós része érintetlen volt, ezért elkezdtem, de semmi.
Láttam az elején, hogy nincs kód. Aztán már egyre óvatosabban, de persze üres volt a többi része is. Még a szakadás alá is bekukiztam. Majd a lapot átvilágítva. Semmi.




Természetesen felkerestem a magyar boltot akiktől vettem. Ők elküldtek a hivatalos Playstation Support-hoz. Adtak egy számot hogy hívjam fel őket. Megtettem.
Itt egy elég hozzánem értő, unott, és érdektelen hangú egyén vette fel a telefont. Aki visszaküldött a bolthoz.

Újra felhívom a boltot. Akik persze megint ugyanazt szajkózták. De mondták, hogy ők is beszélnek velük (Nem értem, hogy miért nem ezzel kezdték? Miért nekem kellett futni a felesleges köröket? De mindegy).
A válasz az lett, hogy nem tudnak segíteni, csak a hivatalos Playstation Support, és hívjam őket, megint. Oké. Megtettem, most már más vette fel, egy fokkal segítőkészebb. Bla-bla, ugyanaz a lemez részemről is, elmondtam megint a bajom. Oké. Elkérte az adataimat (PS-es Email + telefonszám), és mondta, hogy csináljak képeket a számláról, és az említett utalványról, és küldjem el egy bizonyos email címre. Ok. Megvan. Válaszba kaptam, hogy továbbították a ‘technikusoknak’.

És most egy nappal később itt tartok. Várom a választ, ami kitudja mikor jön meg. Lehet a héten már nem is.
Csak könyörgöm, ne hárítsák rá megint a boltra, mert akkor agyhugykövet kapok. Akik jelzem, arra kérdésre, hogy ilyenkor az elállás jogával mi a helyzet, azt válaszolták, hogy nem tudják visszavenni, hiszen hiányzik a játék kódja. De még akkor se lenne lehetséges, ha kapnék egy új kódot. Mert csak a normális fizikai utalvánnyal tudják visszavenni, hiszen így nem lehet tovább értékesíteni, és csak csökkentet áron vehetik vissza. Arra már rá se kérdeztem, hogy az mennyit jelentene, mert felesleges.
Nem azért vettem, hogy visszaküldjem. A konzol tökéletes, azzal semmi gond.
Nagyon vártam már ezt a játékot én is, de ezzel most sikerült a kedvemet rendesen tönkre vágniuk.

És tudom, hogy nem tudtok segíteni, csak jól esik egy kicsit kiírnom magamból. Sorry!
Illetve érdekelne akiknek volt már valami ügyben dolga a Playstation-nél, de legyen az az Xbox, vagy más Support-nál, azoknak mik a tapasztalataik?

Szia, nincs egy “nem hivatalos” csatornájuk? Én anno a hyperx billemmel futottam egy hasonló kört, akadt az egyik billentyű. Visszamentem a boltba, azt mondták ok, minimum 2 hét a gari, de “ne várjak sok jót”. (ajándékba kaptam, kifutottam a 2 hétből). Mondtam hogy anyátok, ráírtam twitteren a hyperx supportra ahol csak egy vásárlást igazoló bármit és egy S/N számot kértek, majd 3 nap múlva megkaptam a full új cseredarabot és a régit is megtarthattam. Esetleg próbálj meg egy hasonlót, vagy csak egy sima tweetet ahol tageled őket (ezúttal talán angolul, a magyar képviselet mindenhol meh)

3 kedvelés

Igen ma a Twitter-en próbálkoztam. Írtam nekik. De hát kitudja ott is mennyi idő mire egyáltalán elolvassák.

https://twitter.com/AskPlayStation

Egyébként köszi a tippet!

3 kedvelés

https://mobile.twitter.com/HelpUsSMS

nem vagy egyedül :smiley:

3 kedvelés

Nem vagyok meglepődve. És genyó leszek, azt mondom, hogy így legalább nagy figyelmet kap, hogy a jövőben ne forduljanak elő ilyesmik. Tegnap vettem egy lemezes verziót. Mert egész egyszerűen nem bírtam. Itt a hétvége, és végre én is kitudtam próbálni ezt a mesterművet.
De felháborító amúgy. Tegnap rájuk írtam, hogy mi van van már, hiszen két nap eltelt. Azt mondták a telefonban Szerdán, hogy két nap múlva lesz válasz. A kedves ‘technikusok’ még mindig dolgoznak rajta.

Ha engem kérdeztek elég semmire kellő brigádnak tűnnek. Dísznek vannak a vonal másik végén. Semmire nem tudják a választ, és még csak az empátia látszata sem látszik. A telefon alapján nekem ez jött le. Emailben meg ennyit kapsz. Kb azt várhatják, hogy az ember hagyja annyiba, fáradjon bele, ha bármilyen kéréssel fordul feléjük.
De eskü legközelebb a képükbe tolom ezt a cikket is. Köszi. :smiley:

6 nap várakozás után ezt kaptam most. Szerintetek?

Csak megjegyezném ismét, hogy az volt az első dolgom. A bolt átküldött a Support-hoz. A Support a bolthoz. A bolt ismét a Support-hoz. Most közel egy hét után visszaküldenek a bolthoz.
És ez egy kód. Nem fizikai dolog, mármint de, de értitek. Mi lenne ha eleve xar lett volna a konzol. Én bexarok már lassan. Rendesen felqrtak megint.

Ilyenkor jön, hogy mindenkinek IS felemlegetni az összes nőági felmenőjét, változatos pozitúrákban, tájakon, népcsoportokkal, némi testi fogyatékossággal sépelve.

1 kedvelés

Kb. Nyilván már megtettem a képernyőbe üvöltve. :smiley:

Én simán visszaküldeném az egészet, és vennék egy másikat.

1 kedvelés

De a bolt nem veszi vissza. Mivel hiányos. És még ha a Support meg is adná a játékkódot ami megillet.
Akkor se tudná visszavenni a bolt, mert fizikailag kellene meglegyen, ahogy a bontatlan dobozban kellett volna lennie.
Csak csökkentett áron adhatnám vissza. Ezt mondták. De eleve nem is akarom. A konzolnak semmi baja.
Pláne, hogy már nyakig benne vagyok a játékban, hiszen a hétvégén megvettem a lemezes verziót.

Akkor sajnos kb ennyi. Vagy rohangálsz még hetekig és idegesíted vele magad, vagy hagyod a francba az egészet. Kár, de ez van.

1 kedvelés

egy jó öreg fogyasztóvédelem sosem rossz. Legalább megemlíteni. Ha nem segít akkkor rajtad áll hogy viszed e békéltetőtestület elé vagy benyeled az új játék árát.

Nem tudom drágább volt e a bundle csomag mint egy sima (van egy tippem hogy igen,) kérdezd meg hogy a különbözetet nem adják-e oda. próba cseresznye.

Most a bolt-al megint felvettem a kapcsolatot. Azt mondták, ők is beszéltek velük (megint).

“Na sikerült az egyik vezetővel beszélni, visszajelzést ígértek nekünk.”

Várjuk a választ.


Ne vegyetek Bundle-t. Soha. :smiley:

Meg fizikailag játékot :smiley: digitálissal nincs ilyen baj. :smiley:

Nah, megkaptam a választ. Vagyis a bolt kapta meg a Playstation-től. Azt mondják, nem tudják pótolni, mivel ‘a képek alapján egyértelmű’, hogy a ‘lekaparás módjával volt probléma’.

Kész. Én hivatalosan is agyfaxt kapok.

Tehát magyarán el van azzal intézve, hogy én kapartam le szerintük olyan erősen, hogy lejött a kód.
Ahha. Oké. Persze. Zéró nyoma nincs egy darab számnak, vagy betű darabkának sem, mert ÉN olyan erősen kapartam, hogy lejött minden.
Max, ha magából a kaparós anyagból volt, akkor igen.

És ez a válaszuk. Ezzel el van intézve. Hölgyeim és uraim, ilyenekre számítsatok majd ha bármikor kapcsolatba kell lépni a hivatalos magyar Playstation Supportal.

Rohadjanak meg ahol vannak.

Melyik volt ez a bolt?

Most már lexarom. Elmondom.

A PlatinumShop. Eskü korábban nem volt velük soha gondom. De elég egy ilyen. Ez most betett. Még úgy is, hogy tényleg nem gondolom, hogy ez az ő hibájuk. Akkor is.
Szépen fogalmazva. Ezek után, legközelebb nem ők lesznek az első választásom.

Szia! Csak mint garanciáztatás/visszavásárlás/fogyasztóvédelemben jártas írok a témához.

Igen különleges eset a tiéd :smiley: És értem az ide-oda dobálózást is. Ilyen esetben egyébként mi mint egy forgalmazó akkor tudnánk csak visszavenni vagy cserélni ha tudod bizonyítani azt, hogy a felbontás előtt már ilyen volt a termék. Ehhez ugye kb. 2 tanús jegyzőkönyvre lenne szükség videóval amit nyílván senki nem csinál minden csomag kibontásnál :smiley:

A legjobb amiben bízhatsz az az, hogy a gyártó mondja ki, hogy hibázott és fellehet majd Őket keresni ezzel kapcsolatban. Egyébként ez nem ritka, az apple is volt olyan hiba amit felvállalt és javította csak a kérdés mindig az idő.

Az igazság az, hogy ameddig a gyártó nem fedi fel a hibát addig Ők azt hiszik, hogy tőlük minden tökéletesen futott ki a szalagról, ezért hivatkoznak a forgalmazóra. A forgalmazó meg ugye bízva abban hogy minden tökéletesen futott le.a szalagról a gyártóra hivatkozik. Egyébként igen ezeknek az időhúzásoknak van egy olyan szándéka, hogy feladd. Tapasztalatból hallottam

1 kedvelés

Köszi az infót. Ahogy fentebb írtam konkrétan azt mondták, hogy én hibáztam. És hogy túl erősen kapartam le, ezért jött le a kód. Igazi mocskok.

De tény, elérték a céljukat. Mert kiidegeltek eléggé, ahhoz hogy feladjam. Elküldöm őket a bús pittsába ahol csak tudom, kb ennyit tudok tenni. A bolttól meg többet nem vásárolok.
Mint egyszerű paraszt más nyavalygást nem tudok kifundálni. Próbáltam a külföldi Playstation Live chat-et elérni. De folyton azt írja ki, hogy perpill nincs Online Assistant.

Azt még remélem, hogy akikkel már történt valami hasonló, lásd PcGuru-s cikk, azok összefognak, és lesz valami következménye, hogy a Sony jobban odafigyeljen az ilyesmire.

Szvsz a Sonynak ott kellene kezdenie a dolgot, hogy egyáltalán ne legyen kód a fizikai lemezekhez. Legyen a lemezre, a kódba égetve, így nincs ilyen gond.