UPC mobil vs Külföldi SMS (kétfaktoros autentikációs probléma)

A helyzet a következő. UPC mobil a voda-tól bérli a hálózatot, de míg voda-hoz megjönnek külföldröl az sms-ek (nagyon sok kétfaktoros authentikáció ilyen). Addig UPC mobilra nem. Ez nem új jelenség, de nekem kb most lett elegem. Gyk új emailt nem lehet már regelni ennélkül (google-nél még nem mindig kéri a mobilos megerősítést, de outlook.com-os email-re pl már mindig).
Tegnap mentem be, ott természetesen tagadnak, azt mondták, hogy valami “vonalújítást” csinálnak, indítsam újra a telót egy óra mulva. Természetesen nem volt semmi siker.

Kb minden nap bemegyek ezek után, és pamaszt teszek. Ha van egy kis időd menjél be te is panaszkodni, ha van előfizetésed. Itt mindig le fogom írni, mi a fejlemény. hogy tanulságos legyen. Ha bemész te is kérlek pár sort írjál róla. Így ki lehet szűrni, hogy mivel próbálkoztak már.

Ma is voltam bent. Nem sokra mentem. Gyakorlatilag azt mondták, hogy én derítsem ki mi a baj. Ez a cég egy vicc. Mivel pár méterre volt a voda, akiktől a hálózatot bérelik, átmentem. Az ottani ügyintéző kedves volt és felhívta a technikai ügyfelet. Ott a fejüket fogták, hogy már megint a UPC, de mostmár az ügyfél rogangászik. Szóval legközelebb megyek vissza UPC-hez és teszek hivatalos panaszt. Ez el fog jutni a vodahoz, és akkor lehet jutunk valamire. Nincsenek nagy illuzióim, mivel a probléma rég adott. De ár kíváncsi vagyok. :wink: