VR mirroring hiba

Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, hogy haveroknak csinálok karantén streamet az új Half-Life Alyx-ról, de a monitoros kép látószöge nincs szinkronban azzal, amit én látok.
Ezalatt azt értem, hogy ami nekem a headsetben a kép közepe, az nekik a kép teteje kb és a streamen, mintha a padló irányába néznék 45 fokban.
Úgyhogy ha célzok, náluk a pisztoly kb eltűnik a képről a képernyő tetejének az irányában.
Erre tudtok valami megoldást?
CV1 riftet használok.
Előre is köszi az ötleteket.

Van benne valami streamhez való beállítási lehetőség. Ki lehet tenni a HP jelzőt, lőszer stb. mintha flat lenne. Ott lehet állítgatni dolgokat. De ha nem jó akkor streameld az Oculus mirrort. Ott az lesz amit te látsz csak mixelve a két szem de jobb dominanciával. Arra kell csak figyelni, hogy az OBS-nél ne lógjon ki a kép, ellenőrízd, hogy az megy e ki ami a Mirror ablakban van.

1 Like

Közben sikerült nagyjából javítani a dolgon.
Az oculus debug tooljában lehet növelni a FOV-t.
Sajna még mindig nem teljesen az a közép, amit én látok, de lényegesen jobb lett.
Ahogy észrevettem automatikusan az oculus mirror megy, mert ahogy állítgattam rajta azonnal változott is.
OBS ben képernyőhöz igazítás van, nincs lemargózva sem.