YouTube videósok köztünk :)

Üdv mindenkinek! Arra lennék kíváncsi hogy, ennyi ember közül van e aki esetleg szintén készít videókat a YouTube-ra. Legyen bármilyen csatorna, pl Vlog,Gameplay,music legyen bármi. :slight_smile: Én Gameplay videókat szoktam csinálni ugyan nem túl sok van eddig és még eléggé kezdő vagyok, de majd alakul. :slight_smile:

Streamerek köztünk
Minőségi youtube csatornák gyűjtőhelye
Segítség egy barátom számara :)

Hello. :smiley:
Nekem nem nagy szám, pár videó csak: iPatchHU

Jó videók ezek ne aggódj :slight_smile: És elismerésem az introért nagyon látványos lett :wink:

Nem saját készítésű. :smiley:

Hali!

Újabban én is videózok, igaz ez a hobbim kicsit régebbre nyúlik vissza, de akkor nem nagyon volt rendszere a csatornámnak.Mostanában pedig próbálok valami rendszert vinni az egészbe, és mivel elég sokat tesztelgetek ezért nagyon fontos a visszajelzés a nézőktől.:stuck_out_tongue: Elég kicsi csatornát vezetgetek, de remélem hogy kitartó munkával el lehet érni valamit.:slight_smile: Gaming irányba indultam el, de szeretném ha más lenne ez a csatorna mint a többi.Nem olyan hogy felveszek egy 20 perces pure gaming videót, felteszem és akkor viszontlátásra. :smiley: Igyekszem kreatív lenni, és ilyen videókat is csinálni.Szeretnék videókat csinálni úgy unblock a gamer kultúráról, az ezzel járó dolgokról és az esetleges néha gamer communityben előbukkanó gondokról.
Nagyvonalakban ezzel foglalkozom én a Youtubeon. :stuck_out_tongue:

Hali

Én nem Gameplay, hanem szabadidős, utazgatós videókat készítek.
Mozdulj Ki! csatorna.

Valamint dolgozok egy nemrég indult tech csatornán

HTE a csatorna neve. Egyelőre tech hírműsor megy rajta heti rendszerességgel

Nekem is van egy csatornám, gondolkozok, hogy csináljak egy tutoriál-t amiben lefejlesztem a Sanke-t 0-ról.

Ezek a videóim vannak, de nem publikusak: