Üdv mindenkinek! Arra lennék kíváncsi hogy, ennyi ember közül van e aki esetleg szintén készít videókat a YouTube-ra. Legyen bármilyen csatorna, pl Vlog,Gameplay,music legyen bármi. Én Gameplay videókat szoktam csinálni ugyan nem túl sok van eddig és még eléggé kezdő vagyok, de majd alakul.
YouTube videósok köztünk :)
Hello.
Nekem nem nagy szám, pár videó csak: iPatchHU
Jó videók ezek ne aggódj És elismerésem az introért nagyon látványos lett
Nem saját készítésű.
Hali!
Újabban én is videózok, igaz ez a hobbim kicsit régebbre nyúlik vissza, de akkor nem nagyon volt rendszere a csatornámnak.Mostanában pedig próbálok valami rendszert vinni az egészbe, és mivel elég sokat tesztelgetek ezért nagyon fontos a visszajelzés a nézőktől. Elég kicsi csatornát vezetgetek, de remélem hogy kitartó munkával el lehet érni valamit.
Gaming irányba indultam el, de szeretném ha más lenne ez a csatorna mint a többi.Nem olyan hogy felveszek egy 20 perces pure gaming videót, felteszem és akkor viszontlátásra.
Igyekszem kreatív lenni, és ilyen videókat is csinálni.Szeretnék videókat csinálni úgy unblock a gamer kultúráról, az ezzel járó dolgokról és az esetleges néha gamer communityben előbukkanó gondokról.
Nagyvonalakban ezzel foglalkozom én a Youtubeon.
Hali
Én nem Gameplay, hanem szabadidős, utazgatós videókat készítek.
Mozdulj Ki! csatorna.
Valamint dolgozok egy nemrég indult tech csatornán
HTE a csatorna neve. Egyelőre tech hírműsor megy rajta heti rendszerességgel
Nekem is van egy csatornám, gondolkozok, hogy csináljak egy tutoriál-t amiben lefejlesztem a Sanke-t 0-ról.
Ezek a videóim vannak, de nem publikusak:
Hali. Nos a 468 feliratkozó az egy szép teljesítmény ha engem kérdezel tetszenek az ötleteid és igaz hogy, nincs sok videó de legalább átgondoltak és nem összecsapot videókról van szó. Csak Így tovább!
Az ilyen szabadidős és ehhez hasonló videók szerintem mindig érdekesek. A tech csatornákból pedig sokat tanul az ember mint a videós mint a néző. Úgyhogy hajrá